Ta oferta pracy jest nieaktualna od 34 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Regionalny

  • Warszawa, mazowieckie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2016-12-20

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
top
top
Firma B&R jest jednym z największych prywatnych przedsiębiorstw dostarczających zintegrowane rozwiązania automatyzacji. W Polsce prowadzimy działalność od 2000 roku, a nasze biura zlokalizowane są w Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Krakowie. Główna siedziba firmy oraz zakład produkcyjny firmy zlokalizowane są w Austrii. Techniczną i handlową obsługę klientów prowadzimy 75 krajach, gdzie posiadamy 180 biur i zatrudniamy 3000 osób. Oferujemy innowacyjne rozwiązania dla automatyzacji maszyn i kontroli procesów w dziedzinie sterowania, techniki napędowej, bezpieczeństwa, wizualizacji oraz komunikacji.
 
Więcej informacji na www.br-automation.com

 

Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

DYREKTOR REGIONALNY
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój sprzedaży i zarządzanie zespołem sprzedażowo-technicznym w wyznaczonym regionie.

ZADANIA

  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie zespołem techniczno-handlowym biura regionalnego
  • Udział w tworzeniu strategii sprzedaży
  • Sprzedaż systemów firmowych dla automatyki procesowej i automatyki maszynowej
  • Rozwijanie bazy klientów i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami
  • Aktywny udział w działaniach marketingowo – wizerunkowych
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy

WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe z zakresu automatyki przemysłowej lub kierunek pokrewny (elektrotechnika, elektronika, mechatronika)
  • Wiedza techniczna i doświadczenie z obszaru automatyki przemysłowej
  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży automatyki przemysłowej poparte sukcesami
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub wysokie kompetencje oraz silna motywacja do rozwoju w kierunku zarządzania
  • Doświadczenie w korzystaniu z systemów typu CRM
  • Znajomość technik prowadzenia prezentacji, negocjacji i sprzedaży
  • Zorientowanie na wyniki oraz konsekwencja w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Gotowość do relokacji

NASZA OFERTA

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia zawodowe
  • Przyjazną atmosferę pracy w eksperckim zespole
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)

top

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się