Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Rynku

  • Opole, opolskie pokaż mapę
  • Dyrektor/Prezes
  • 06.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Pocztowy jest bezpiecznym, polskim bankiem, który zgodnie ze swoją misją pozwala realizować marzenia wielu pokoleń. 
     
    Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską jesteśmy naprawdę blisko, zapewniając dostęp do produktów i usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej ponad 4,6 tys. punków. Nasza oferta rachunków osobistych, kredytów i depozytów dostosowana jest do zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.
     
    W ten sposób przyczyniamy się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych oraz zapobiegamy wykluczeniu finansowemu w Polsce.
    Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz.
    Dyrektor Rynku

    Opole

    U nas możesz:

    • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku
    • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
    • mieć stabilne warunki zatrudnienia
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów
    • wykorzystywać własną inicjatywę
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny)

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • realizację planów sprzedażowych podległego Rynku
    • współpracę i wsparcie sprzedaży produktów bankowych w placówkach Poczty Polskiej
    • planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Rynku
    • prowadzenie warsztatów i treningów on the job w oparciu o obwiązujące standardy pracy
    • inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedażową , w tym dobór odpowiednich narzędzi i metod
    • koordynowanie i aktywne wspieranie procesu sprzedaży produktów bankowych na rzecz Klientów
    • realizację i rozwój strategii mikromarketingowej w obszarze działania Rynku
    • nadzór nad przestrzeganiem standardów jakości przyjętych w Banku.

    Poszukujemy osoby, która:

    • posiada wykształcenie wyższe
    • potrafi pracować w zespole (wierzymy, że budowanie relacji jest najważniejsze w biznesie!)
    • posiada min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym poparte sukcesami
    • ma doświadczenie w zarządzaniu siecią rozproszoną
    • ma doświadczenie w sprzedaży produktów bankowo- ubezpieczeniowych poparte wysokimi wynikami sprzedażowymi
    • jest komunikatywna, łatwo nawiązuje kontakty
    • jest nastawiona na cel, potrafi pracować pod presją czasu
    • posiada cechy i kompetencje liderskie
    • biegle posługuje się pakietem MS Office
    • jest gotowa do częstych podróży służbowych
    • posiada prawo jazdy kat. B
    Chcesz wiedzieć więcej?
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna - rekrutacje

    Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
    2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl,
      • Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
      • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
    3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacja@pocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
    4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
    5. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach ,chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    1. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne).
    2. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:
      • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
      • prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
      • prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
      • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
      • prawo do przenoszenia danych;
      • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    3. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
    4. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

    Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Pocztowy S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie”.