Alshaya Poland

Dyrektor Sklepu

Alshaya PolandO firmie

Alshaya Poland

Złota 59

Warszawa

W Alshaya, hasło „nasz sukces tworzą nasi ludzie” nie jest pustym sloganem. Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka. Jeśli słowa Fashion i Health & Beauty, mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my.
 
Alshaya posiada sieć sklepów znanych, prestiżowych brandów:
Victoria's Secret, THE BODY SHOP, MAC, Bath & Body Works
 
Victoria’s Secret nie jest po prostu marką. Victoria’s Secret jest opowieścią o pasji do piękna. Piękna uchwyconego w każdym najdrobniejszym detalu. Naszą filozofią jest napisanie indywidualnej historii dla każdego naszego Klienta.
 
Do sklepu Victoria’s Secret w Złotych Tarasach, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Dyrektora Sklepu
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Kompleksowe zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem: motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy pracowników;
  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Współpraca z Kierownikami Działów oraz ich zespołami;
  • Maksymalne zwiększanie zysku sklepu poprzez wykorzystywanie możliwości podwyższenia sprzedaży, redukowanie strat towaru, kontrolowanie kosztów sklepu oraz rotacji produktów;
  • Utrzymanie standardów wizualizacji towaru w sklepie, zgodnych z zasadami marki;
  • Uczestnictwo w rekrutacji pracowników, szkolenie personelu z zakresu norm i procedur spółki;
  • Administracja sprawami dotyczącymi pracowników, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów;
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji sklepu z Departamentem Operacyjnym i z pozostałymi strukturami spółki.

Twoje cechy i kompetencje:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem wielkopowierzchniowym (ok. 500 m2);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny;
  • Umiejętność zapewnienia najwyższych standardów aktywnej obsługi klienta w sklepie;
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem, motywowaniu personelu, dbaniu o ich ciągły rozwój oraz wyniki sprzedaży,
  • Umiejętność analizy raportów sprzedaży oraz jakości obsługi klienta i podejmowania decyzji na podstawie wyciągniętych wniosków;
  • Nastawienie na realizację celów i bardzo dobra organizacja pracy.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Kartę zniżkową na zakupy we wszystkich naszych markach na terenie Polski;
  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę;
  • Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju;
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
Administratorem danych jest Alshaya Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 00-845, ul. Łucka 2/4/6 . Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. 
 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji/
W Alshaya, hasło „nasz sukces tworzą nasi ludzie” nie jest pustym sloganem. Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka. Jeśli słowa Fashion i Health & Beauty, mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my.
 
Alshaya posiada sieć sklepów znanych, prestiżowych brandów:
Victoria's Secret, THE BODY SHOP, MAC, Bath & Body Works
 
Victoria’s Secret nie jest po prostu marką. Victoria’s Secret jest opowieścią o pasji do piękna. Piękna uchwyconego w każdym najdrobniejszym detalu. Naszą filozofią jest napisanie indywidualnej historii dla każdego naszego Klienta.
 
Do sklepu Victoria’s Secret w Złotych Tarasach, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Dyrektora Sklepu

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Kompleksowe zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem: motywowanie i dbanie o rozwój zawodowy pracowników;
  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Współpraca z Kierownikami Działów oraz ich zespołami;
  • Maksymalne zwiększanie zysku sklepu poprzez wykorzystywanie możliwości podwyższenia sprzedaży, redukowanie strat towaru, kontrolowanie kosztów sklepu oraz rotacji produktów;
  • Utrzymanie standardów wizualizacji towaru w sklepie, zgodnych z zasadami marki;
  • Uczestnictwo w rekrutacji pracowników, szkolenie personelu z zakresu norm i procedur spółki;
  • Administracja sprawami dotyczącymi pracowników, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów;
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji sklepu z Departamentem Operacyjnym i z pozostałymi strukturami spółki.

Twoje cechy i kompetencje:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem wielkopowierzchniowym (ok. 500 m2);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny;
  • Umiejętność zapewnienia najwyższych standardów aktywnej obsługi klienta w sklepie;
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem, motywowaniu personelu, dbaniu o ich ciągły rozwój oraz wyniki sprzedaży,
  • Umiejętność analizy raportów sprzedaży oraz jakości obsługi klienta i podejmowania decyzji na podstawie wyciągniętych wniosków;
  • Nastawienie na realizację celów i bardzo dobra organizacja pracy.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Kartę zniżkową na zakupy we wszystkich naszych markach na terenie Polski;
  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę;
  • Szeroki pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju;
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Administratorem danych jest Alshaya Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 00-845, ul. Łucka 2/4/6 . Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. 
 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.

Ogłoszenie archiwalne