Logo Pracuj.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Dyrektor sprzedaży

ESPIR S.C.

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • umacnianie i rozwijanie długookresowych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz partnerami,

  • kształtowanie strategii sprzedażowej, budżetów i polityki rozwoju w kanałach omnichannel - nowych jak i bieżących w tym opracowywanie strategii sprzedaży polegającej na ustalaniu celów i planów sprzedaży,

  • koordynację w przygotowaniu ofert handlowych, w tym prowadzenie uzgodnień i negocjacji z klientami,

  • współtworzenie polityki cenowej i produktowej,

  • organizacja i zarządzanie pracą kilkuosobowego działu sprzedaży

  • czynny udział w tworzeniu, analizie i kontroli budżetów,

  • współtworzenie polityki płacowo-premiowej w oparciu o KPI,

  • monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,

  • ścisła współpraca z zarządem,

  • dbanie o wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • min. 4-letnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w obszarze B2B i B2C,

  • znajomość rynku fashion,

  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne,

  • doświadczenie związane z handlem zagranicznym,

  • praktyczną wiedzę w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetów kosztowych podległego obszaru,

  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

  • wiedzę z obszarów analityki, e-commerce oraz marketingu internetowego,

  • znajomość mechanizmów, dobrych praktyk i nowych trendów w e-commerce,

  • umiejętność analitycznego myślenia, zarządzania zespołem, rozwiązywanie problemów, negocjacyjne, interpersonalne, planowanie oraz organizacja własnego czasu pracy,

  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2

  • czynne prawo jazdy kat. B. 

To oferujemy

  • w pełni samodzielne stanowisko pracy,

  • stabilne zatrudnienie w solidnej ale stale rozwijającej się firmie,

  • formę zatrudnienia B2B,

  • hybrydowy model miejsca pracy (siedziba w Białymstoku)

  • szeroki i ambitny zakres obowiązków, w tym rozwój zawodowy poprzez udział w projektach

  • wynagrodzenie podstawowe (zależne od doświadczenia) + system premiowy oparty na zasadach KPI,

  • niezbędne narzędzia do pracy,

  • szkolenia, konferencje,

  • przyjazną atmosferę, fantastyczny zespół międzynarodowy, a także niekorporacyjne relacje.

O nas

Jeżeli nie boisz się podjąć wyzwania, chcesz budować i zarządzać strategią sprzedaży e-commerce na rynkach zagranicznych w branży fashion, To czekamy właśnie na Ciebie.

OMBRE to marka odzieży męskiej, którą tworzymy już od 15 lat, z zespołem ludzi pełnych pasji i zaangażowania, obecnie w związku z intensywnym rozwojem naszych sklepów e-commerce na rynkach zagranicznych prowadzimy rekrutację na stanowisko Dyrektora sprzedaży B2B w kanałach online jak i offline .