Hays Poland

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Hays PolandO firmie

  • Warszawa

    warmińsko-mazurskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
top
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Warszawa
NR REF.: 1064392

Zespół Sales & Marketing dla Firmy technologicznej planującej debiut na GPW, będącej jednym z największych polskich sukcesów w innowacjach ostatnich lat poszukuje obecnie osoby na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.

Nasz klient produkuje wysokiej klasy urządzenia dla projektantów, inżynierów, a także dla przemysłu, włączając w to automatykę, robotykę, architekturę czy lotnictwo. Firma sprzedaje swoje urządzenia głównie poprzez dystrybutorów operujących na rynkach całego świata, posiada również swój stacjonarny salon sprzedaży.

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu stanie na czele kilkunastoosobowego zespołu podzielonego na kilka sekcji – Sprzedaż (dystrybutorzy w kraju oraz rynkach zagranicznych, salon sprzedaży), Marketing, Public Relations, Wsparcie Techniczne Sprzedaży, oraz Serwis Techniczny.

W obszarze sprzedaży, zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej spółki mającej na celu kontynuację jej dotychczasowego szybkiego rozwoju, który oznaczał do tej pory wzrost na poziomie nawet kilkunastu procent miesięcznie. Wykorzystując swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem oraz sprzedażą w środowisku B2B, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu rozwinie znacząco sieć partnerów handlowych Firmy w kraju i zagranicą, przyczyni się do wyszukania oraz rozwoju nowych możliwości sprzedażowych dla produktów oferowanych przez naszego Klienta (np. wykorzystanie nowych kanałów dystrybucji). Mając na uwadze kształtującą się strukturę firmy, wybrany Kandydat zadba o zaprojektowanie kluczowych wskaźników efektywności w sprzedaży, systemów premiowych, zaimplementowanie najlepszych praktyk w zakresie kształtowania polityki cenowej Firmy, czy wdrożenie odpowiednich systemów zarządzania sprzedażą.

W obszarze marketingu chodzi również o to, aby wykorzystując zdrowy balans pomiędzy myśleniem strategicznych, a kreacją, pasją do marketingu cyfrowego oraz niestandardowych rozwiązań w komunikacji, przenieść Firmę do kolejnego etapu w jej rozwoju.

W obszarze Public Relations, w obliczu nadchodzącego debiutu Firmy na Giełdzie Papierów Wartościowych, obok PR-u produktowego na znaczeniu nabierze sfera relacji inwestorskich oraz PR-u korporacyjnego.

Od Kandydatów wymagamy wiedzy, doświadczenia (minimum 3-5 lat na podobnym stanowisku w Firmach zajmujących się dystrybucją produktów w kanale B2B; przekrojowe doświadczenie w zarządzaniu obszarami sprzedaży, marketingu i public relations, doświadczenie w pracy na zagranicznych rynkach, doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Prezesem Zarządu/CEO), ale przede wszystkim motywacji do tworzenia jednego z największych polskich sukcesów technologicznych ostatnich lat. Chcemy otrzymać aplikacje od osób, które żyją, aby tworzyć nowe rzeczy, które są innowatorami. Świetnie byłoby usłyszeć od osób, które pracowały w dużych korporacjach, ale też znają się na specyfice funkcjonowania mniejszej Firmy (mile widziane doświadczenie z własną działalnością gospodarczą). Oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego.




Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."



www.hays.pl
Dyrektor Sprzedaży i MarketinguNumer ref.: 1064392

Zespół Sales & Marketing dla Firmy technologicznej planującej debiut na GPW, będącej jednym z największych polskich sukcesów w innowacjach ostatnich lat poszukuje obecnie osoby na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.
Nasz klient produkuje wysokiej klasy urządzenia dla projektantów, inżynierów, a także dla przemysłu, włączając w to automatykę, robotykę, architekturę czy lotnictwo. Firma sprzedaje swoje urządzenia głównie poprzez dystrybutorów operujących na rynkach całego świata, posiada również swój stacjonarny salon sprzedaży.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu stanie na czele kilkunastoosobowego zespołu podzielonego na kilka sekcji – Sprzedaż (dystrybutorzy w kraju oraz rynkach zagranicznych, salon sprzedaży), Marketing, Public Relations, Wsparcie Techniczne Sprzedaży, oraz Serwis Techniczny.
W obszarze sprzedaży, zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej spółki mającej na celu kontynuację jej dotychczasowego szybkiego rozwoju, który oznaczał do tej pory wzrost na poziomie nawet kilkunastu procent miesięcznie. Wykorzystując swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem oraz sprzedażą w środowisku B2B, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu rozwinie znacząco sieć partnerów handlowych Firmy w kraju i zagranicą, przyczyni się do wyszukania oraz rozwoju nowych możliwości sprzedażowych dla produktów oferowanych przez naszego Klienta (np. wykorzystanie nowych kanałów dystrybucji). Mając na uwadze kształtującą się strukturę firmy, wybrany Kandydat zadba o zaprojektowanie kluczowych wskaźników efektywności w sprzedaży, systemów premiowych, zaimplementowanie najlepszych praktyk w zakresie kształtowania polityki cenowej Firmy, czy wdrożenie odpowiednich systemów zarządzania sprzedażą.
W obszarze marketingu chodzi również o to, aby wykorzystując zdrowy balans pomiędzy myśleniem strategicznych, a kreacją, pasją do marketingu cyfrowego oraz niestandardowych rozwiązań w komunikacji, przenieść Firmę do kolejnego etapu w jej rozwoju.
W obszarze Public Relations, w obliczu nadchodzącego debiutu Firmy na Giełdzie Papierów Wartościowych, obok PR-u produktowego na znaczeniu nabierze sfera relacji inwestorskich oraz PR-u korporacyjnego.
Od Kandydatów wymagamy wiedzy, doświadczenia (minimum 3-5 lat na podobnym stanowisku w Firmach zajmujących się dystrybucją produktów w kanale B2B; przekrojowe doświadczenie w zarządzaniu obszarami sprzedaży, marketingu i public relations, doświadczenie w pracy na zagranicznych rynkach, doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Prezesem Zarządu/CEO), ale przede wszystkim motywacji do tworzenia jednego z największych polskich sukcesów technologicznych ostatnich lat. Chcemy otrzymać aplikacje od osób, które żyją, aby tworzyć nowe rzeczy, które są innowatorami. Świetnie byłoby usłyszeć od osób, które pracowały w dużych korporacjach, ale też znają się na specyfice funkcjonowania mniejszej Firmy (mile widziane doświadczenie z własną działalnością gospodarczą). Oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy