Oferta pracy

TMSYS Sp. z o.o.

Dyrektor sprzedaży

TMSYS Sp. z o.o.O firmie

TMSYS Sp. z o.o.

Ciepłownicza 23

Kraków

W TMSYS zajmujemy się rozwojem i dystrybucją oprogramowania CAD.
Mimo, iż rok 2020 postawił przed nami wiele wyzwań i przeszkód – my cały czas się rozwijamy!
Z roku na rok powiększamy zespół, liczbę klientów i obroty o ponad 30%! Naszym zdaniem jest to powód do dumy! 
 
Poszukujemy profesjonalisty, który będzie odpowiedzialny za
zarządzanie działami handlowymi i rozwojem sprzedaży.
Dyrektor sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki na stanowisku:

  • Zarządzanie działami handlowymi i oddziałem zamiejscowym firmy;
  • Współtworzenie planów i celów handlowych spółki, wytyczanie celów dla poszczególnych zespołów i projektów, nadzór nad ich realizacja;
  • Planowanie, prognozowanie i odpowiedzialność za realizację sprzedaży zgodnie z przyjętą strategią firmy;
  • Koordynacja pracy oraz współpracy działów i oddziału w zakresie handlowym;
  • Monitorowanie osiąganych wyników, przewidywanie możliwości i zagrożeń w realizacji celów;
  • Proponowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność i rentowność realizowanych procesów;
  • Nadzór nad rentownością działów, analiza ponoszonych kosztów;
  • Rozliczanie premii, bonusów i konkursów organizowanych w ramach działu, nadzór nad wynagrodzeniami pracowników;
  • Określanie zapotrzebowania kadrowego, prowadzenie procesu rekrutacji, nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników;
  • Współpraca z działem marketingu, analiza efektywności realizowanych działań marketingowych;
  • Współpraca z działem księgowości, kadr i administracji;
  • Aktywna współpraca z Zarządem Spółki, bieżące raportowanie wyników, prognoz i efektów realizowanych projektów.

Wymagane kompetencje:

  • Doświadczenie w pracy, w dziale handlowym na stanowisku managerskim, w dynamicznie rozwijającym się środowisku;
  • Doświadczenie w pracy z szerokim wykorzystaniem CRM;
  • Dobra znajomość Excel;
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Zdolności analityczne, przedsiębiorczość oraz umiejętność negocjacji;
  • Nastawianie na realizację celów oraz wytrwałość i konsekwencja w działaniu;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Posiadanie podstawowej wiedzy z księgowości i prawa pracy;
  • Doświadczenie w wdrażaniu zmian, przekształceń i optymalizacji procesów.

Oferujemy:

  • Pracę z ambitnymi, chętnymi do działania ludźmi
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w dynamicznym, rozwijającym się środowisku biznesowym
  • Dużą otwartość na nowe rozwiązania i propozycje
  • Ambitne zadania, pełne wyzwań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do osiąganych wyników
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę b2b
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Prywatną opiekę medyczną
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Poznaj nasze produkty: www.tmsys.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
W TMSYS zajmujemy się rozwojem i dystrybucją oprogramowania CAD.
Mimo, iż rok 2020 postawił przed nami wiele wyzwań i przeszkód – my cały czas się rozwijamy!
Z roku na rok powiększamy zespół, liczbę klientów i obroty o ponad 30%! Naszym zdaniem jest to powód do dumy! 
 
Poszukujemy profesjonalisty, który będzie odpowiedzialny za
zarządzanie działami handlowymi i rozwojem sprzedaży.
Dyrektor sprzedaży

Obowiązki na stanowisku:

  • Zarządzanie działami handlowymi i oddziałem zamiejscowym firmy;
  • Współtworzenie planów i celów handlowych spółki, wytyczanie celów dla poszczególnych zespołów i projektów, nadzór nad ich realizacja;
  • Planowanie, prognozowanie i odpowiedzialność za realizację sprzedaży zgodnie z przyjętą strategią firmy;
  • Koordynacja pracy oraz współpracy działów i oddziału w zakresie handlowym;
  • Monitorowanie osiąganych wyników, przewidywanie możliwości i zagrożeń w realizacji celów;
  • Proponowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność i rentowność realizowanych procesów;
  • Nadzór nad rentownością działów, analiza ponoszonych kosztów;
  • Rozliczanie premii, bonusów i konkursów organizowanych w ramach działu, nadzór nad wynagrodzeniami pracowników;
  • Określanie zapotrzebowania kadrowego, prowadzenie procesu rekrutacji, nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników;
  • Współpraca z działem marketingu, analiza efektywności realizowanych działań marketingowych;
  • Współpraca z działem księgowości, kadr i administracji;
  • Aktywna współpraca z Zarządem Spółki, bieżące raportowanie wyników, prognoz i efektów realizowanych projektów.

Wymagane kompetencje:

  • Doświadczenie w pracy, w dziale handlowym na stanowisku managerskim, w dynamicznie rozwijającym się środowisku;
  • Doświadczenie w pracy z szerokim wykorzystaniem CRM;
  • Dobra znajomość Excel;
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Zdolności analityczne, przedsiębiorczość oraz umiejętność negocjacji;
  • Nastawianie na realizację celów oraz wytrwałość i konsekwencja w działaniu;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Posiadanie podstawowej wiedzy z księgowości i prawa pracy;
  • Doświadczenie w wdrażaniu zmian, przekształceń i optymalizacji procesów.

Oferujemy:

  • Pracę z ambitnymi, chętnymi do działania ludźmi
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Pracę w dynamicznym, rozwijającym się środowisku biznesowym
  • Dużą otwartość na nowe rozwiązania i propozycje
  • Ambitne zadania, pełne wyzwań
  • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do osiąganych wyników
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę b2b
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Prywatną opiekę medyczną
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Poznaj nasze produkty: www.tmsys.pl

Ogłoszenie archiwalne