Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Sprzedaży

  • Kraków, małopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2018-12-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Tar Heel Capital zarządza funduszami Private Equity. Nasze zaangażowanie od ponad 20 lat pozwala firmom osiągać pozycje liderów na swoich rynkach i dostarcza inwestorom ponadprzeciętne stopy zwrotu.
     
    Do naszej nowej inwestycji zlokalizowanej w okolicach Krakowa poszukujemy kandydatów na stanowisko:
    Dyrektor Sprzedaży
    Miejsce pracy: Kraków
    O firmie
     
    Firma jest jednym z liderów w swojej branży i zajmuje się projektowaniem i produkcją na zlecenie klientów (B2B / contract manufacturing).
     
    O stanowisku i ofercie
     
    Dyrektor Sprzedaży będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie funkcją sprzedaży, w tym za stworzenie i realizację strategii sprzedaży, realizację planów sprzedażowych, ustrukturyzowanie procesów sprzedażowych, zarządzanie zespołem sprzedaży, współpracę z działami odpowiedzialnymi za przygotowanie i realizację projektów. Będzie zarządzał sprzedażą krajową i eksportem i raportował bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
     

    Zatrudniona osoba będzie w szczególności ODPOWIADAŁA za:

    • kreowanie i wdrażanie strategii handlowej i marketingowej,
    • przygotowanie i wdrożenie polityki komercyjnej w tym segmentacji klientów i produktów; zdefiniowanie przewag konkurencyjnych, budowanie oferty opartej na korzyściach i wartościach dla klientów;
    • kształtowanie i egzekwowanie polityki sprzedaży między innymi w zakresie warunków handlowych, cen i terminów realizacji,
    • pozyskiwanie nowych klientów,
    • rozwój relacji biznesowych z istniejącymi klientami i pozyskiwanie od tych klientów nowych kontraktów,
    • zarządzanie obecną sprzedażą oraz planami sprzedażowymi (lejek sprzedaży)
    • optymalizację procesów komercyjnych, związanych z przygotowaniem ofert, sprzedażą, marketingiem i obsługą klientów,
    • tworzenie koncepcji nowych produktów i usług dla klientów,
    • kreowanie marki i renomy firmy oraz realizację działań wzmacniających reputację firmy,
    • opracowanie i realizację budżetu działu,
    • zarządzanie i motywowanie pracownikami działu,
    • rozwijanie kompetencji i umiejętności komercyjnych i interpersonalnych pracowników.

    Od kandydatów oczekujemy następujących KWALIFIKACJI i WYMAGAŃ:

    • minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą B2B w firmach o międzynarodowym lub regionalnym zasięgu działalności,
    • przedsiębiorczości, nastawienia na działanie i dynamiczny rozwój biznesu,
    • doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komercyjnych,
    • doświadczenia w kreowaniu i prezentowaniu oferty wartości w sprzedaży doradczej,
    • doskonałych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych,
    • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
    • kreatywności w poszukiwaniu niestandardowych i szytych na miarę rozwiązań,
    • otwartości i umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniami ze współpracownikami,
    • pasji w działaniu,
    • konsekwencji i nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów,
    • umiejętności przekonywania do swoich pomysłów i argumentowania,
    • empatii i umiejętności dostosowywania komunikacji do różnych grup współpracowników,
    • nastawienia na usprawnianie procesów i ciągły rozwój,
    • znajomości analityki i narzędzi marketingowych,
    • gotowości do relokacji w okolice Krakowa i częstych podróży do klientów w Polsce i zagranicą,
    • doskonałej znajomości języka angielskiego (UWAGA: znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem).

    Dla zatrudnionej osoby OFERUJEMY:

    • pracę w szybko rozwijającej się organizacji,
    • możliwość kształtowania organizacji i procesów,
    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • uczestnictwo w programie motywacyjnym,
    • atrakcyjną formę zatrudnienia.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.