Ta oferta pracy jest nieaktualna od 332 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Sprzedaży

  • świętokrzyskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 14.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    CENTER-MEBEL Sp. z o. o. Sp. K.

    Center - Mebel silna i nowoczesna polska firma z 20-letnim doświadczeniem, lider w regionie północno - wschodniej Polski, spełniająca międzynarodowe standardy rynkowe i oferująca pełen zakres materiałów do produkcji mebli, właściciel ogólnopolskiej marki produktów i usług premium Manufaktura Łomża, w związku z dynamicznym rozwojem, oferuje pracę na stanowisku:

    Dyrektor Sprzedaży 

    Miejsce pracy: cała Polska 

    Region: świętokrzyskie

    Zakres odpowiedzialności:

    Osoba na tym stanowisku, raportuje do Prezesa Zarządu i będzie głównie odpowiedzialna za:

    • tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej w organizacji, rozwój marki własnej na terenie całego kraju (produkty i usługi klasy premium)
    • wyznaczanie i realizację celów:
      • krótkoterminowych m.in.: zbudowanie profesjonalnego działu sprzedaży, kształtowanie standardów funkcjonowania działu, stworzenie i realizacja budżetu sprzedażowego
      • długoterminowych związanych z rozwojem poszczególnych produktów
    • zarządzanie zespołem sprzedażowym, wyznaczanie celów, motywowanie, coaching, kontrolowanie, rozliczanie)
    • współpraca przy negocjowaniu warunków sprzedaży i zawieranie umów
    • przygotowywanie analiz i prognoz sprzedażowych

    Wymagania / oczekiwania:

    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku senior manager zarządzającym działem sprzedaży
    • Praktyczna wiedza na temat najlepszych praktyk i doświadczeń w prowadzeniu zespołu handlowego
    • Wysoko rozwinięta świadomość biznesowa
    • Świetne kompetencje menedżerskie, w tym efektywnego zarządzania podległym zespołem, z naciskiem na jego rozwój, umiejętne delegowanie uprawnień, obowiązków i  ambitnych zadań i weryfikację postępów
    • Umiejętność skutecznego motywowania, przełamywania oporów i postaw zachowawczych
    • Umiejętność wyjścia poza standardowe sposoby myślenia i postępowania
    • Inicjatywa, przedsiębiorczość i pomysłowość
    • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i mediacyjne
    • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach
    • Kreatywność, zaangażowanie i silna motywacja do pracy oraz do samorozwoju

    Ponadto:

    • Wykształcenie wyższe
    • Znajomość języka angielskiego w codziennym biznesowym użyciu
    • Bardzo dobre posługiwanie się aplikacjami MS Office

    Oferujemy

    • Atrakcyjny system wynagrodzenia i program szkoleń
    • Prywatna opieka medyczna
    • Samochód służbowy, laptop, telefon


    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny)

    Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883)