Ta oferta pracy jest nieaktualna. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Sprzedaży

  • świętokrzyskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2017-12-14

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

CENTER-MEBEL Sp. z o. o. Sp. K.

Center - Mebel silna i nowoczesna polska firma z 20-letnim doświadczeniem, lider w regionie północno - wschodniej Polski, spełniająca międzynarodowe standardy rynkowe i oferująca pełen zakres materiałów do produkcji mebli, właściciel ogólnopolskiej marki produktów i usług premium Manufaktura Łomża, w związku z dynamicznym rozwojem, oferuje pracę na stanowisku:

Dyrektor Sprzedaży 

Miejsce pracy: cała Polska 

Region: świętokrzyskie

Zakres odpowiedzialności:

Osoba na tym stanowisku, raportuje do Prezesa Zarządu i będzie głównie odpowiedzialna za:

  • tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej w organizacji, rozwój marki własnej na terenie całego kraju (produkty i usługi klasy premium)
  • wyznaczanie i realizację celów:
    • krótkoterminowych m.in.: zbudowanie profesjonalnego działu sprzedaży, kształtowanie standardów funkcjonowania działu, stworzenie i realizacja budżetu sprzedażowego
    • długoterminowych związanych z rozwojem poszczególnych produktów
  • zarządzanie zespołem sprzedażowym, wyznaczanie celów, motywowanie, coaching, kontrolowanie, rozliczanie)
  • współpraca przy negocjowaniu warunków sprzedaży i zawieranie umów
  • przygotowywanie analiz i prognoz sprzedażowych

Wymagania / oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku senior manager zarządzającym działem sprzedaży
  • Praktyczna wiedza na temat najlepszych praktyk i doświadczeń w prowadzeniu zespołu handlowego
  • Wysoko rozwinięta świadomość biznesowa
  • Świetne kompetencje menedżerskie, w tym efektywnego zarządzania podległym zespołem, z naciskiem na jego rozwój, umiejętne delegowanie uprawnień, obowiązków i  ambitnych zadań i weryfikację postępów
  • Umiejętność skutecznego motywowania, przełamywania oporów i postaw zachowawczych
  • Umiejętność wyjścia poza standardowe sposoby myślenia i postępowania
  • Inicjatywa, przedsiębiorczość i pomysłowość
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i mediacyjne
  • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach
  • Kreatywność, zaangażowanie i silna motywacja do pracy oraz do samorozwoju

Ponadto:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego w codziennym biznesowym użyciu
  • Bardzo dobre posługiwanie się aplikacjami MS Office

Oferujemy

  • Atrakcyjny system wynagrodzenia i program szkoleń
  • Prywatna opieka medyczna
  • Samochód służbowy, laptop, telefon


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny)

Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883)