Oferta pracy

Dyrektor Techniczny – branża Retail

SIERRA BALMAIN PROPERTY MANAGEMENT SP. Z O.O.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Dyrektor/Prezes

Sierra Balmain Property Management, lider na rynku nieruchomości komercyjnych, świadczący usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami

Dyrektor Techniczny – branża Retail

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie zadań z zakresu zarządzania nieruchomością i zarządzania technicznego dla zarządzanego portfela nieruchomości,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa nieruchomości klienta oraz spełnianie wszystkich mających zastosowanie wymogów i regulacji prawnych, a także wsparcie procesu zwiększania wartości nieruchomości w ramach udzielonych przez klienta kompetencji i upoważnień,
  • Nadzór i kontrola nad przygotowaniem i realizacją rocznego budżetu, zarówno CAPEX jak i operacyjnego dla zarządzanych nieruchomości, 
  • Przygotowanie długoterminowych planów obsługi technicznej centrum handlowego,
  • Współpraca z wykonawcami i dostawcami usług,
  • Koordynacja i nadzór prac adaptacyjnych najemców (fit-out works), napraw i innych prac prowadzonych w centrum handlowym,
  • Przetargi (przygotowanie i realizacja przetargów, analiza kosztów)
  • Wsparcie zespołów na obiektach we współpracy z najemcami centrum handlowego,
  • Nadzorowanie rozliczeń zużycia mediów,
  • Zapewnienie, aby wszystkie inspekcje techniczne i procedury ewakuacyjne były prowadzone w ustalonym terminie i zgodnie z obowiązującym prawem,
  • Prowadzenie i przechowywanie technicznej dokumentacji związanej z centrum handlowym,
  • Raportowanie - Przygotowywanie raportów dotyczących stanu technicznego i raportów z funkcjonowania centrum handlowego, udział w przygotowaniu miesięcznych raportów operacyjnych, przygotowanie raportów z realizacji CAPEX,
  • Zarządzanie danymi, zarówno w wersji elektrycznej jaki i papierowej, zapewnienie, że dokumentacja techniczna jest aktualizowana,
  • Przeprowadzanie regularnych wizyt na obiektach w celu zapewnienia, że ​​wszystkie budynki są w dobrym stanie.

Wymagania:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży Retail,
  • Bardzo dobra znajomość zasad budżetowania kosztów operacyjnych i Capex,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • Preferowane wyższe wykształcenie techniczne lub zarządcy nieruchomości,
  • Niezbędny bardzo dobry poziom znajomości języka angielskiego,
  • Mobilność,
  • Nastawienie na realizację celów

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • benefity pracownicze (polisa na życie, karta sportowa, opieka medyczna)
  • praca w młodym, dynamicznym zespole

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy