Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Techniczny
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
- Warszawska 24, Stare Miasto, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Warszawska 24
Stare Miasto
Kraków
Twój zakres obowiązków
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku dotyczy spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem zadań budowlanych oraz eksploatacją i gospodarką nieruchomościami, a w szczególności:
a) nadzór nad pracą podległych jednostek organizacyjnych, m.in. w zakresie stanu budynków i budowli, prawidłowego funkcjonowania urządzeń i instalacji technicznych, dozór terenu, obiektów i majątku PK, dostawy mediów, gospodarki odpadami, racjonalnego wykorzystania bazy lokalowej;
b) przygotowaniem materiałów przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
c) zapewnienie zaopatrzenia w aparaturę oraz środki trwałe i materiały, obsługi transportowej PK, utrzymanie porządku i czystości na PK;
d) kierowanie 150 osobowym zespołem pracowników.
Nasze wymagania
2. Niezbędne wymagania:
a) wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane: techniczne w branży budowlanej lub architektonicznej);
b) posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania prac budowlanych lub projektowe w branży architektura lub konstrukcja;
c) staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy): minimum 6 lat w tym minimum 3 lata staży pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w wykonawstwie;
d) doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku: minimum 3 lata;
e) znajomość języków obcych: język angielski w stopniu komunikatywnym;
f) niezbędne umiejętności lub kwalifikacje zawodowe:
• umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem 150 pracowników,
• doświadczenie we współpracy z organami rządowymi i samorządowymi,
• myślenie strategiczne i zdolności menedżerskie,
• operatywność, komunikatywność i dyspozycyjność,
• nienaganna postawa etyczna.
3. Mile widziane:
• znajomość procedur przetargowych zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych;
• znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami;
• znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej i magazynowej oraz obsługi transportowej;
• znajomość zagadnień przepisów bhp, bezpieczeństwa p.poż i obrony cywilnej;
• wiedza i doświadczenie w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu funduszy przeznaczonych na dofinansowanie inwestycji (MEiN, PFRON, NFOŚiGW, fundusze strukturalne);
• znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni oraz obowiązujących zasad ekonomiczno-finansowych i przepisów, dot. jednostek sektora finansów publicznych.
To oferujemy
5. Oferujemy:
• dodatkowe dni wolne 5-9 w zależności od kalendarza;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13 pensja);
• elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy od 6:00 do 9:00, a zakończenia pomiędzy 14:00 a 17:00);
• dodatkowe i dobrowolne ubezpieczenie grupowe oraz opieka medyczna w ramach umowy z PZU;
• świadczenia z zakresu ZFŚS m.in: karta Mulitsport, dofinasowanie do pobytu dziecka w żłobku, przedszkolu lub klubie dziecięcym, dofinasowanie biletów do kin, teatrów, opery, koncertów, kabaretów, widowisk muzycznych itd., półkolonii dla dzieci pracowników PK, Term, Energylandii, wycieczek dla pracowników PK (krajowych i zagranicznych), oraz zajęć sportowych.
4. Wymagane dokumenty:
• szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
• list motywacyjny;
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
• kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
• kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7:00-15:00 lub przesyłając w formie elektronicznej na adres mailowy: [email protected]
w terminie do 7 grudnia 2022r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Technicznego, w przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: konkurs na stanowisko Dyrektora Technicznego.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postepowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach od 09.01.2023r. do 20.01.2023r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.