Ta oferta pracy jest nieaktualna od 116 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Zarządzający

  • Białystok, podlaskie pokaż mapę
  • Dyrektor/Prezes
  • 25.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Centrum Ortopedyczno-Protetyczne jest firmą specjalizującą się w handlu wyrobami medycznymi i produkcji indywidualnych przedmiotów ortopedycznych. Naszym klientom dostarczamy szereg spersonalizowanych rozwiązań z zakresu usług i sprzedaży wyrobów medycznych Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ponad 14 - letnim doświadczeniem.

    Obecnie poszukujemy idealnego kandydata / kandydatki do objęcia stanowisko:
    Dyrektor Zarządzający
    Miejsce pracy: Białystok

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Działania operacyjne związane z efektywnym funkcjonowaniem sieci sklepów medycznych, w tym: sprzedaż, zakupy, administracja, rozliczanie, firmy główne oraz firm powiązanych kapitałowo
    • Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników, rekrutacja pracowników dla całej grupy firm
    • Rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów, poszerzenie asortymentu sklepów, wyznaczanie celów sprzedażowych oraz kontrola wyników podjętych działań
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz dostawcami, negocjowanie warunków handlowych
    • Budżetowanie sprzedaży i kosztów działalności  oraz odpowiedzialność za ich realizację
    • Współpraca z kierownikami poszczególnych działów w realizacji strategii firmy
    • Raportowanie do właściciela

    Idealni kandydaci powinni spełniać poniższe wymagania:

    • Udokumentowane, co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu organizacją lub komórką organizacyjną w branży handlowej w zakresie działań operacyjno-sprzedażowych oraz w zarządzaniu zespołami pracowników
    • Umiejętności kierownicze i przywódcze związane z wyznaczaniem i osiąganiem celów, rozwijaniem ludzi, budowaniem pozytywnej atmosfery
    • Doświadczenie w rozwoju sprzedaży (pozyskiwanie klientów, negocjacje handlowe)
    • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, negocjacyjne, nastawienie na cel, dynamizm i entuzjazm
    • Zaangażowanie, rzetelność, uczciwość
    • Wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie medyczne, fizjoterapeuta
    • Prawo jazdy kategorii B
    • Biegła znajomość pakietu MS Office

    Oferujemy:

    • Umowa o pracę lub kontrakt
    • Motywacyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy
    • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon)
    • Możliwość pracy w firmie o stabilnej pozycji i rozpoznawalnej marce
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Ortopedyczno-Protetyczne z siedzibą w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Centrum Ortopedyczno-Protetyczne Emil Chojnowski z siedzibą w Białymstoku ul. Stary Rynek 2 lok. 103. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.