Oferta pracy

Dyrektor zarządzający ds. Handlowych

PLATINET S.A.O firmie

  • Tadeusza Śliwiaka 48
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

PLATINET S.A.

Tadeusza Śliwiaka 48

Kraków

Platinet S.A. to założona w Polsce, międzynarodowa firma z branży elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. Przez ostatnią dekadę wypracowaliśmy najwydajniejsze standardy biznesowe, które pozwalają nam działać na całym świecie i zarządzać portfolio ponad 3 000 produktów z siedzib w Europie, USA i Chinach. Nasze produkty sprzedajemy pod markami Platinet, Omega i VARR w ponad 70 krajach na całym świecie. 

Jeśli jesteś pasjonatem nowinek technologicznych i gadżetów - w tej pracy możesz połączyć swoje zainteresowania z ciekawą pracą w międzynarodowym zespole. 

Jeśli lubisz nowe wyzwania, jesteś otwarty na innowacyjne projekty i chcesz wspólnie z nami brać udział w technologicznej rewolucji, to aplikuj na stanowisko:

Dyrektor zarządzający ds. Handlowych

Twoje zadania

  • zarządzanie zespołem Menadżerów
  • współpraca z Zarządem w obszarze tworzenia strategii sprzedaży i rozwoju sieci
  • bieżący kontakt z kluczowymi klientami krajowymi oraz zagranicznymi 
  • bieżący kontakt z kluczowymi  dostawcami  zagranicznymi (Chiny, Tajwan) 
  • rozwiązywanie problemów i usprawnianie procesów sprzedażowych  zakupów i logistyki
  • odpowiedzialność za osiągane wyniki, parametry i strukturę sprzedaży oraz realizację standardów obsługi Klienta
  • poszukiwanie szans biznesowych, usprawnianie istniejących procesów i maksymalizacja osiąganych efektów
  • analiza i monitoring danych oraz umiejętność wyciągania na ich podstawie wniosków oraz wdrażania zmian
  • reprezentowanie firmy, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami biznesowymi na arenie międzynarodowej . 

Jeżeli jesteś osobą:

  • Potrafiącą pracować pod silną presją wyniku
  • Samodzielną, podejmującą inicjatywę
  • Posiadasz osobowość lidera
  • Znasz język angielski w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym
  • Mającą doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, potrafiącą wspierać go i motywować
  • która posiada doświadczenie w zarządzaniu  produktami z kategorii elektroniki użytkowej

Jeśli spełniasz te kryteria masz duże szanse, zostać częścią naszego zespołu.

Wymagania :

 

  • doświadczenie w handlu międzynarodowym  oraz imporcie produktów z rynków azjatyckich ( Chiny, Taiwan, Korea Południowa ) 
  • znajomość producentów i produktów z kategorii elektroniki użytkowej
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku minimum 5 lat 
  • umiejętności pracy w zespole
  • zdolności analitycznego myślenia
  • wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek logistyki lub handel zagraniczny 
  • bardzo dobra organizacja własnej pracy
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • samodzielności, inicjatywy i kreatywności w działaniu
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy