Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Dyrektor Zarządzający - General Manager
Krakowski Kredens
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor, menedżer
- praca stacjonarna
Rekrutujemy dla
W związku z przejęciem marki Krakowski Kredens poszukiwany jest doświadczony menedżer, który będzie odpowiadał za nowo zakupioną markę i zapewni jej ponowny start oraz dynamiczny rozwój na rynku produktów spożywczych premium, adresowanych zarówno do klientów w Polsce, jak i zagranicą.
Sprzedaż będzie oparta w pierwszej fazie o e-commerce, w drugim etapie budowana będzie sieć sprzedaży detalicznej. Oczekuje się, że nowo zatrudniony Kandydat przygotuje koncept biznesowy oraz plan rozwoju marki, który zapewni jej uzyskanie pozycji wiodącego gracza na rynku.
Twój zakres obowiązków
Przygotowanie i realizacja strategii reaktywacji i rozwoju marki.
Pełna odpowiedzialność za wyniki finansowe marki (P&L).
Analiza rynku pod kątem trendów żywieniowych i rozszerzenie porfolio produktowego.
Budowa relacji z producentami produktów premium wpisujących się w strategię marki.
Zbudowanie prężnie działającego sklepu internetowego i jego silnej prezencji zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych.
Zbudowanie efektywnej sieci sklepów w największych miastach w Polsce.
Przygotowanie do działalności operacyjnej z uwzględnieniem sezonowości, m.in. do sezonu świątecznego 2023 zarówno w kwestii oferty produktowej, odpowiednich opakowań na prezenty jak i przygotowania kampanii marketingowej.
Nadzór nad kreowaniem i realizacją strategii marketingowej, ze szczególnym naciskiem na social media i digital marketing.
Utrzymywanie relacji ze strategicznymi klientami spółki.
Zarządzanie strukturą organizacyjną (w pierwszej fazie niewielką, opartą w dużej mierze o outsourcing usług).
W perspektywie czasu zbudowanie i zarządzanie zespołem.
Wymagania pracodawcy
Kilkuletnie, poparte sukcesami doświadczenie marketingowe (na stanowisku Marketing Manager, Senior Brand Manager, Group Brand Manager, Category Manager) lub w obszarze sprzedaży internetowej (w rolach E-commerce Manager, Head of Growth) lub w obszarze zarządzania operacyjnego.
Doświadczenie w spółkach sprzedaży detalicznej lub FMCG (idealnie w branży spożywczej)
Doświadczenie w segmencie premium.
Doświadczenie w zarządzaniu marką: idealnie w reaktywacji lub rewitalizacji marki.
Doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w obszarze e-commerce.
Doświadczenie w budowaniu firm od podstaw będzie dodatkowym atutem.
Silna orientacja na realizację celu oraz nastawienie na wynik.
Przedsiębiorczość.
Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia oraz umiejętność dokonywania kompleksowej analizy sytuacji rynkowej, połączona z doskonałym rozumieniem procesów biznesowych.
Sprawność operacyjna, zdolności organizacyjne, umiejętność sprawnego zarządzania projektami.
Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne.
Umiejętności menedżerskie przejawiające się w skutecznym zarządzaniu zespołem, inspirowaniu, motywowaniu, delegowaniu i rozwoju pracowników (w perspektywie czasu).
Decyzyjność, samodzielność i odpowiedzialność.
Biegła znajomość języka angielskiego.
Mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży zarówno w segmencie B2B jak i B2C.