Dyrektor Zarządzający Grupy Megapolis

Grupa Deweloperska MEGAPOLISO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Na pewno nas znasz. Budujemy dla Ciebie.

Jesteśmy częścią Holding1. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.

Grupa Deweloperska Megapolis prowadzi działalność w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. W swoim dorobku mamy wiele prestiżowych inwestycji, m.in. Osiedle Fi. Odebraliśmy wiele nagród i wyróżnień m.in. "Krakowski Deweloper Roku 2016".

Dyrektor Zarządzający Grupy Megapolis

Opis stanowiska:

Zarządzanie całościowe  procesem wyboru i zakupu gruntów i nieruchomości na cele realizacji inwestycji deweloperskich, czyli:

  • Przygotowaniem inwestycji deweloperskich mieszkaniowych i biurowych do realizacji
  • Procesem wyboru pracowni projektowych i nadzoru nad pracami projektowymi i uzyskiwaniem decyzji administracyjnych
  • Procesami realizacji inwestycji deweloperskich
  • Procesami przygotowania i realizacji kampanii reklamowych dla poszczególnych projektów deweloperskich
  • Procesem sprzedaży lokali mieszkalnych i wynajmu lokali biurowych
  • Procesami uzyskiwania finansowania kredytowego na poszczególne projekty deweloperskie
  • Grupą firm deweloperskich w zakresie organizacyjnym, finansowym i personalnym

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe - studia techniczne na kierunku budowlanym
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym prowadzeniu równolegle kilku projektów inwestycyjnych w budownictwie mieszkaniowym i komercyjnym w zakresie technicznym i handlowym
  • Doświadczenie w koordynacji poszczególnych etapów procesu deweloperskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu firmą z wielopoziomową strukturą
  • Znajomość prawa budowlanego
  • Kompetencje menadżerskie
  • Umiejętność strategicznego myślenia oraz zarządzania wieloma projektami inwestycyjnymi oraz zespołem handlowym
  • Asertywność, zdecydowanie oraz wysokie umiejętności interpersonalne
  • Wysokie umiejętności organizowania i nadzorowania pracy własnej i podległych zespołów
  • Wysoki poziom umiejętności negocjacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w biznesie

Dlaczego warto z nami pracować:

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę lub B2B
  • Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy uzależniony od wyników pracy
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Dla naszych Pracowników oferujemy zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy