Oferta pracy

Dyrektor Zarządzający Hotelem 4*

Klient Pracuj.plO firmie

  • mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Dyrektor Zarządzający Hotelem 4*

Dyrektor Zarządzający Hotelem 4*

Region mazowieckie
 

Poszukiwany kandydat powinien posiadać poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu hotelami oferującymi wysoki standard usług.


Dyrektor Hotelu będzie odpowiedzialny za zarządzanie obiektem i zespołem hotelowym, w celu zapewnienia Gościom hotelu najwyższego poziomu usług oraz osiąganymi wynikami finansowymi hotelu (stały wzrost rentowności).

Do zadań Dyrektora Hotelu będzie należało:

  • Współtworzenie budżetu, strategii sprzedażowej, polityki cenowej, marketingowej i promocji.
  • Realizacja kluczowych wskaźników rentowności obiektu (przychody, koszty, handlowe warunki współpracy z dostawcami i kontrahentami).
  • Zarządzanie istniejącą infrastrukturą hotelową oraz nowymi projektami inwestycyjnymi.
  • Kierowanie zespołem hotelowym - umiejętność sprawnego zarządzania zespołem w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań.
  • Długofalowa ścisła współpraca z Właścicielami Hotelu w zakresie ustalania celów i sposobu ich realizacji, analizy sytuacji finansowej hotelu, tworzeniu strategii rozwoju.
  • Pełna odpowiedzialność za realizację przyjętych założeń w obszarze kluczowych wskaźników i wyniki ekonomiczne hotelu, zarządzanie budżetem, bieżącą optymalizację kosztów.
  • Wykonywanie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunku hotelu oraz marki.
  • Rozpatrywanie uwag, skarg, reklamacji gości hotelowych i restauracji.
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentacji.
  • Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów hotelu oraz ich powiększanie.
  • Wdrażanie wymogów i procedur w zakresie prawa pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, obrotu artykułami spożywczymi, przepisów kategoryzacyjnych.
  • Rekrutowanie, wprowadzanie na stanowiska nowych pracowników, szkolenie pracowników.

Oczekujemy:

  • Zorientowania na sukces Hotelu i tworzenie marki poprzez najwyższą jakość świadczonych usług.
  • Udokumentowanych sukcesów w zarządzaniu obiektem/ami hotelowym/i
  • Wykształcenia wyższego: zarządzanie (zarządzanie i marketing) / turystyka i hotelarstwo/ ekonomia.
  • Niezbędnych kwalifikacji branżowych.
  • Doświadczenia w budowaniu i rozwijaniu zespołów, umiejętności przywódczych, osobowości lidera.
  • Doświadczenia gastronomicznego i sprzedażowo-marketingowego.
  • Umiejętności strategicznego myślenia, orientacji na wynik.
  • Samodzielności, inicjatywy, proaktywności, umiejętności dyplomatycznych.
  • Umiejętności współpracy i pracy pod presją czasu.
  • Bardzo wysokiej kultury osobistej, umiejętności budowania relacji z kadrą kierowniczą hotelu, pracownikami, klientami i kontrahentami, lokalnymi władzami samorządowymi.
  • Znajomość programów MS Office.
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
  • Znajomości języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Możliwość współtworzenia, budowania uznanej marki hotelu.
  • Dużą samodzielność w działaniu, nastawienia na długofalową współpracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w tym dodatkowy system motywacyjny, uzależnione od osiąganych wyników.
  • Stabilne zatrudnienie, możliwość różnorodnych form zatrudnienia.
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i rozpoznawalnej marce.

Aplikacje w języku polskim prosimy przesłać za pomocą przycisku aplikuj.

 
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy