Oferta pracy

Dyrektor Zarządzający

WESTMINSTER POLSKA sp. z o.o.O firmie

  • Sienna 93
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

WESTMINSTER POLSKA sp. z o.o.

Sienna 93

Warszawa

Westminster Unternehmensgruppe jest niezależną firmą typu Family Office, której działalność od ponad 15 lat związana jest z zarządzaniem majątkiem rodzinnym. W centrum naszej działalności stoją zakup, zarządzanie i zrównoważone zagospodarowywanie nieruchomości mieszkalnych na terenie Niemiec, Polski i Czech. Firma zaangażowana jest również w promowanie sportu i kultury. Od 2017 roku działamy na polskim rynku jako Westminster Polska Sp. z o.o.

W związku z  bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy Dyrektora Zarządzającego spółki. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie współtworzenie i realizacja strategii firmy, jak również zarządzanie 15-osobowym zespołem Westminster Polska w Warszawie.

Dyrektor Zarządzający

Zakres obowiązków

  • współtworzenie, opracowywanie oraz realizacja strategii firmy
  • realizacja planów krótko i długoterminowych
  • przygotowywanie planów biznesowych i udział w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych
  • bieżący kontakt z kontrahentami i partnerami
  • monitorowanie, zarządzanie operacyjne i koordynacja działań pracy wszystkich działów w firmie
  • kontrolowanie sytuacji personelu
  • odpowiedzialność za stworzenie i wdrożenie procesów zarządczych i operacyjnych
  • prowadzenie rekrutacji
  • wspomaganie procesów negocjacyjnych z klientami i dostawcami
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz i budowanie relacji biznesowych
  • dbałość o wizerunek firmy
  • udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi
  • udział w wyjazdach służbowych (krajowych i zagranicznych)
  • podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych
  • odpowiedzialność za rozwój działalności firmy
  • ścisła współpraca z centralą grupy w Niemczech
  • przygotowywanie raportów z działań firmy
  • analizowanie i raportowanie wyników finansowych
  • wsparcie Zarządu spółki i innych stanowisk kierowniczych

Wymagania

  • j. angielski na poziomie C2 lub C1 - warunek konieczny
  • dodatkowym atutem będzie biegła znajomość języka niemieckiego
  • wykształcenie wyższe kierunkowe, np. administracja i zarządzanie
  • znajomość branży nieruchomości
  • kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, a także doświadczenie w finansach, zarządzaniu strategicznym i zarządzaniu ludźmi - działem lub firmą
  • umiejętność strategicznego myślenia
  • zaangażowanie i wysoka motywacja
  • konsekwencja w działaniu
  • komunikatywność
  • zdolności przywódcze
  • umiejętność motywowania zespołu
  • doskonała organizacja pracy własnej
  • umiejętność budowania dobrych relacji personalnych
  • skuteczność
  • zdolności negocjacyjne
  • wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia
  • umiejętność planowania i przewidywania
  • inicjatywa, samodzielność
  • dokładność
  • kreatywne rozwiązywanie problemów
  • odporność emocjonalna, odporność na zmęczenie i stres, konsekwencja w działaniu, cierpliwość
  • gotowość do pracy poza regularnym czasem i w weekendy

Oferujemy

  • dynamiczne i atrakcyjne środowisko pracy w szybko rozwijającej się firmie
  • komfortowe warunki (nowoczesne biuro w centrum Warszawy)
  • ciekawe projekty
  • pracę z młodym, zaangażowanym zespołem
  • perspektywy rozwoju

Kandydatów prosimy o przesłanie CV w języku angielskim lub niemieckim wraz z oczekiwaniami finansowymi.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy