Dyrektor Zewnętrznej Sieci Sprzedaży

  • Bochnia, Gorlice, Kraków, Nowy Sącz, Nowy Targ, Olkusz, Oświęcim, Skawina, Tarnów, Wieliczka, Zakopane, Chrzanów, małopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2019-01-22
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 2019-02-22)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Poszukujemy Kandydatki/ Kandydata na stanowisko:

    DYREKTOR ZEWNĘTRZNEJ SIECI SPRZEDAŻY

    Jeśli lubisz pracę z ludźmi, interesujesz się zarządzaniem, znasz branżę finansową jak własną kieszeń, jesteś ambitna/y i nie przeraża Cię mobilny charakter pracy- ta stanowisko dla Ciebie :)

    Avida to oprócz zespołów stacjonujących na co dzień w biurach regionalnych, ogólnopolska Sieć Partnerska. Zadaniem Dyrektora jest rozbudowa podległego regionu, zarządzanie jego potencjałem oraz bieżące wsparcie dla Pośredników w codziennych działaniach.

     

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • zarządzanie i rozbudowa Partnerskiej struktury sprzedaży,
    • realizacja planów ilościowych i jakościowych wpisanych
      w rozwój Twojego stanowiska,
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami
      oraz współpracownikami, opartych na zasadzie dialogu
      i wzajemnego szacunku,
    • pomoc w podnoszeniu kompetencji Partnerów
      oraz współpracowników i reagowanie na potrzeby
      zmieniającego się rynku,
    • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pamiętając,
      że jesteś jej najlepszą wizytówką,
    • nadzór nad jakością współpracy z Partnerami,
      weryfikacja w przestrzeganiu procedur bankowych
      i ustalonych zasad współpracy,
    • przygotowywanie analiz oraz raportów sprzedaży,
    • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

     

    Oferujemy Ci:

    • dowolną formę zatrudnienia spełniającą Twoje potrzeby
      i oczekiwania
    • system wynagrodzenia spełniający Twoje potrzeby
      i oczekiwania
    • wyjątkową atmosferę pracy
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • pracę w firmie, w której człowiek jest zawsze
      na pierwszym miejscu,
    • dostęp do know-how, programów szkoleniowych,
    • narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon, kartę Multisport, opiekę medyczną i ubezpieczeniową

    Nasze wymagania dotyczące Kandydatki/Kandydata:

    • min. 1 rok doświadczenia we współpracy z Partnerami,
    • znajomość produktów bankowych( kredyt gotówkowy, firmowy)
    • predyspozycje do zarządzania zasobami ludzkimi,
    • wykształcenie wyższe,
    • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
    • samodzielność oraz umiejętność twórczego myślenia,
    • dobra znajomość środowiska Windows,
    • pozytywne nastawienie do życia
    • otwarty umysł
    • prawo jazdy kat. B
    Dołącz do nas, wysyłając CV wraz z listem motywacyjnym, za pomocą przycisku aplikuj.
    W temacie wiadomości prosimy o podanie nr ref: DR/PRC/2019
    aplikuj

    Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o następującej treści:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora moich danych osobowych dla celów niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji i archiwizacji"
    Brak powyższej klauzuli uniemożliwi nam przetwarzanie Twoich danych osobowych a w konsekwencji uniemożliwi nam przeprowadzenie procesu rekrutacji i spowoduje konieczność usunięcia Twoich danych.

    bottom