Kontrast

Dyrektor Handlowy

KontrastO firmie

Kontrast

Przędzalniana 8

Białystok

Prężnie rozwijająca się Firma o zasięgu ogólnopolskim, działająca od 30 lat w branży wyposażenia domu i dekoracji wnętrz.

Poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko

Dyrektora Handlowego
Region pracy: cała Polska

 

Miejsce pracy: Białystok


Opis stanowiska:

  • zarządzanie i organizowanie, pracy działu handlowego;
  • opracowywanie strategii i planów sprzedaży i nadzór nad ich realizacją;
  • podejmowanie działań mających na celu maksymalizację wyników sprzedaży;
  • utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych;
  • badanie i analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji;
  • raportowanie;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.

Oczekiwania:

  • pełna dyspozycyjność;
  • gotowość do częstych podróży służbowych;
  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji;
  • odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w realizacji zadań;
  • znajomość e-commerce, będzie dodatkowym atutem;
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • wykształcenie wyższe;
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • samochód służbowy;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • umowa o pracę w stabilnej firmie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Prężnie rozwijająca się Firma o zasięgu ogólnopolskim, działająca od 30 lat w branży wyposażenia domu i dekoracji wnętrz.

Poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko

Dyrektora Handlowego
Region pracy: cała Polska

 


Opis stanowiska:

  • zarządzanie i organizowanie, pracy działu handlowego;
  • opracowywanie strategii i planów sprzedaży i nadzór nad ich realizacją;
  • podejmowanie działań mających na celu maksymalizację wyników sprzedaży;
  • utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych;
  • badanie i analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji;
  • raportowanie;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.

Oczekiwania:

  • pełna dyspozycyjność;
  • gotowość do częstych podróży służbowych;
  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji;
  • odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w realizacji zadań;
  • znajomość e-commerce, będzie dodatkowym atutem;
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • wykształcenie wyższe;
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • samochód służbowy;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • umowa o pracę w stabilnej firmie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne