Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do LPP S.A. z siedzibą w: Łąkowa 39, 80-769 Gdańsk (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Dyrektorka/ Dyrektor Logistyki E-commerce

LPP S.A.O firmie

  • Jabłoniowa 46 a, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 18 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

LPP S.A.

Jabłoniowa 46 a

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie operacjami sieci fulfillment centers obsługujących sprzedaż e-commerce do 40 krajów

  • Udział w tworzeniu strategii rozwoju sieci fulfillment centers w Polsce i Europie

  • Nadzór nad efektywną realizacją procesów magazynowych w oparciu o SLA i KPI

  • Odpowiedzialność za P&L e-commerce

  • Ciągłe doskonalenie procesów usprawniających pracę fulfillment centers, w tym ich automatyzacja

  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości oferowanej klientom

  • Ścisła współpraca z operatorami logistycznymi

  • Współpraca z klientem wewnętrznym - działami handlowymi, księgowością

Nasze wymagania

  • Bardzo dobrze znasz procesy logistyki magazynowej i dystrybucji

  • Posiadasz minimum 4 letnie doświadczenie w zarządzaniu operacjami logistyki e-commerce

  • Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki logistyki, ekonomia lub pokrewne

  • Posiadasz umiejętności prognozowania, planowania zasobów

  • Posiadasz biegłą znajomość języka angielskiego

  • Masz wysokie umiejętności analityczne oraz umiejętności wnioskowania

  • Bardzo dobrze znasz MS Excel

  • Jesteś kreatywna/y

  • Jesteś samodzielna/y w działaniu, posiadasz umiejętność definiowania celów i podejmowania decyzji

  • Posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji wewnętrznych oraz zewnętrznych

  • Posiadasz umiejętność adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu

To oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem w swojej branży

  • Możliwość rozwoju zawodowego i realny wpływ na organizację procesów

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia pracy

  • Kupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPP

  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie nauki języków

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dyżury lekarza w biurze

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej

  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie

  • owocowe czwartki

  • prezenty świąteczne

LPP S.A.

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa.

Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 24 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!

Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje