Ta oferta pracy jest nieaktualna od 74 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dysponent ds. Contact Center

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 2018-07-09

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    DYSPONENT DS. CONTACT CENTER

    Centrum Obsługi Klienta Detalicznego/Biuro Bankowości Zdalnej/ Zespół Bankowości Zdalnej MSP

    Miejsce pracy: Łódź

    Nr ref. CEN/066/06/2018

    Dołączając do nas zyskujesz:

    • umowę o pracę na pełen etat w największym Banku w Polsce
    • konkurencyjne wynagrodzenie bazowe
    • atrakcyjny system premiowy
    • bogaty pakiet socjalny do wyboru m.in.: opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny i wiele innych
    • profesjonalny system szkoleń oraz wsparcie w Twoim rozwoju m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta
    • pracę w nowoczesnym, świetnie wyposażonym biurze w tym własne stanowisko pracy i narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
    • możliwość aktywnego uczestniczenia w budowaniu zespołu Bankowości Zdalnej MSP

    Twoje zadania:

    • telefoniczna obsługa klientów z segmentu MSP (ruch przychodzący i wychodzący)
    • przyjmowanie zleceń klientów i ich obsługa w systemach bankowych
    • udzielanie informacji na temat produktów i usług Banku
    • aktywna sprzedaż produktów bankowych
    • budowanie i pogłębianie relacji z Klientami

    Czekamy właśnie na Ciebie jeśli:

    • posiadasz minimum wykształcenie średnie
    • sprawnie posługujesz się aplikacjami komputerowymi
    • posiadasz doświadczenie w obsłudze bezpośredniej i/lub zdalnej Klienta – będzie to traktowane jako dodatkowy atut
    • masz wysoką motywację do pracy
    • lubisz się uczyć i zdobywać nowe doświadczenie i umiejętności
    • jesteś dyspozycyjny (praca zmianowa)
    • znasz sektor MSP - będzie to traktowane jako dodatkowy atut
    • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z Klientem – będzie to traktowane jako dodatkowy atut

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PKO Bank Polski SA, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Jeśli wyraża Pan/Pani zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach poprosimy o dodanie klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego S.A. do potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

    W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) informujemy, że:

    1. Administrator danych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „PKO Bankiem Polskim SA” lub „Bankiem”.

    1. Inspektor Ochrony Danych

    Powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: [email protected]. Szczegółowe dane są dostępne w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej PKO Banku Polskiego SA;

    1. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne

    Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody.

    1. Udostępnienie danych osobowych

    Pani /Pana dane mogą nie będą udostępniane.

    1. Okres przechowywania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat.

    1. Przysługujące prawa

    W związku z przetwarzaniem przez PKO Bank Polski SA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4.  prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
    7. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
    1. Wymóg podania danych

    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.

    1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.