Ta oferta pracy jest nieaktualna od 115 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyspozytor w Dziale Dyspozycji Handlowej

  • Płock, Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 09.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PKN ORLEN jest liderem na rynku paliw i energetyki w Europie Środkowo-Wschodniej, spółką notowaną w prestiżowym zestawieniu Platts TOP250 i najlepiej zarządzaną firmą w Polsce według Euromoney. Koncern zarządza sześcioma rafineriami i największą w regionie siecią nowoczesnych stacji paliw zlokalizowanych w Polsce, Czechach, Niemczech i na Litwie. Konsekwentnie rozwija segment poszukiwań i wydobycia węglowodorów w kraju, a dzięki akwizycjom spółek wydobywczych w Ameryce Północnej dysponuje własnymi zasobami rezerw ropy i gazu. Jest również liderem produkcji petrochemicznej oraz buduje kompetencje w zakresie kogeneracyjnej energetyki opartej na gazie. Sztandarowe inwestycje w tym zakresie, budowa elektrociepłowni parowo-gazowych we Włocławku i Płocku, wzmocnią moce energetyczne Grupy ORLEN do 1,5 GWe.
    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Dyspozytor w Dziale Dyspozycji Handlowej
    Nr ref.: KRR02216
    Miejsce pracy: Warszawa/Płock
    Ważne do: 23-02-2018


    Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

    • bieżącą współpracę dyspozytorską z dostawcami i odbiorcami gazu ziemnego w kraju i zagranicą (import/eksport)
    • bieżącą współpracę dyspozytorską z krajowymi i zagranicznymi operatorami systemów: przesyłowego, dystrybucyjnego i magazynowego oraz operatorami zagranicznymi systemów współpracujących
    • zgłaszanie i monitorowanie nominacji, renominacji, alokacji do operatorów przesyłowych, dystrybucyjnych i magazynowych – krajowych i zagranicznych
    • monitorowanie zużycia surowców przez odbiorców oraz monitorowanie realizacji kontraktów sprzedażowych dla podmiotów zewnętrznych
    • prowadzenie analiz i dostarczanie rekomendacji dotyczących optymalizacji logistyki
    • przeciwdziałanie niezbilansowaniu
    • bieżącą kontrolę telemetryczną
    • optymalizację finansową skutków nieznominowania i niezbilansowania
    • przekazywanie informacji do działów analitycznych i handlowych
    • bieżące działanie mające na celu przeciwdziałanie zagrożeniom realizacji dostaw
    • stosowanie odpowiednich procedur i instrukcji – prowadzenie dokumentacji dyspozytorskiej
    • raportowanie REMIT 

    Pracując u nas możesz liczyć na:

    • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
    • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
    • bogaty pakiet benefitów: opiekę medyczną, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne
      i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
    • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych, oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans

    Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

    • wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym albo technicznym
    • około 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonych zadaniach
      lub na stanowisku w obszarze planowania, spedycji, harmonogramowania
      lub analizach
    • bardzo dobra znajomość Excel oraz znajomość innych programów pakietu MS Office
    • dobra znajomość języka angielskiego
    • mile widziana znajomość zasad funkcjonowania rynku bilansującego, w tym zasad zgłaszania kontraktów do realizacji do OSP
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • profesjonalizm i zaangażowanie w realizowane zadania
    • umiejętność organizacji i koordynowania działań oraz orientacja na jakość
    • samodzielność w działaniu
    • gotowość do pracy zmianowej
    Dodatkowe informacje: możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej

    prześlij do nas swoją aplikację.