Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-18

    Do zespołu będącego częścią R&D dla EURO-net, poszukujemy Menedżera ds. Użyteczności Serwisów Internetowych, który będzie zarządzał cross-dyscyplinarnym zespołem. Pracując na tym stanowisku, swój czas będziesz dzielił pomiędzy współpracę zarówno...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    Twoja praca będzie polegać na : planowaniu i optymalizacji działań marketingowych i sprzedażowych w obszarze online, nadzorze nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu www, selfcare oraz aplikacji mobilnej analizie strony www pod kątem ruchu ,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    Are you someone who is result oriented, customer focused and has experience in e-commerce and digital marketing? If you have an experience with implementation of digital assets at the customers and you are fluent in English, come and join our...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    Zadania: Tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży online Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki Opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych Budowanie wizerunku marki w internecie Monitorowanie i analizowanie internetowych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    e-commerce manager - Warszawa

    Tak, chcę!

  • Warszawa (okolice), Palmiry (pow. nowodworski), mazowieckie 2018-02-06

    Miejsce pracy: Palmiry pod Warszawą Opis stanowiska : rozwój marki na rynkach zagranicznych poprzez kanał e-commerce i marketplace’y współtworzenie strategii sprzedażowej, marketingowej i promocyjnej przy współpracy z Dyrektorem działu E-commerce...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-05

    Zakres obowiązków: Kreowanie i rozwój serwisu e-commerce, Zarządzanie treścią na stronie internetowej, Optymalizacja działań i kampanii e-marketingowych, Analizowanie zachowań użytkowników, trendów rynkowych, działań konkurencji w zakresie...