reklama

Praca e-commerce manager, Warszawa

Mamy dla Ciebie 25 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Rozmowa rekrutacyjna zdalnie?

Przejdź proces rekrutacyjny, nie wychodząc z domu

Zobacz oferty
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Prowadzenie działań w obszarze e-commerce: Prowadzenie optymalizacji i rozwój platformy – sklepu internetowego B2B. Ścisła współpraca z firmą, która tworzy platformę B2B. Planowanie i realizacja kampanii w kanałach e-commerce...
    opublikowana: 29 maja 2020
    • Warszawa
    Oferujemy: dynamiczną i rozwijającą pracę, pracę w kameralnym, starannie dobranym środowisku, możliwość wykazania się samodzielnością i kreatywnością, zadaniowy system zarządzania. Zakres obowiązków: tworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży...
    opublikowana: 29 maja 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: Koordynowanie prac multidyscyplinarnego zespołu projektowego (Biznes/User Experience /Graficy/IT/) tworzącego innowacyjne rozwiązania digital Zarządzanie ryzykiem, zmianami, czasem, zakresem oraz budżetem w całym cyklu życia...
    opublikowana: 28 maja 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Stworzenie polityki i strategii rozwoju produktu logistyki dla e-commerce Rozwój sprzedaży w produkcie Promocja produktu oraz wsparcie procesów sprzedażowych Tworzenie nowych projektów i inicjatyw biznesowych Współpraca z...
    opublikowana: 27 maja 2020
    • Warszawa
    Zadaniem osoby zajmującej to stanowisko będzie uruchomienie trzech pilotażowych projektów e-commerce B2C w Polsce, a następnie roll-out tych rozwiązań na inne rynki. Zadania: zarządzanie portfolio projektów e-commerce na rynku polskim a następnie...
    opublikowana: 26 maja 2020
  • Rekrutacja zdalna
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: odpowiedzialność za procesy mające na celu rozwój i optymalizację serwisu Moliera2.com w zakresie Projektu Moliera2&Przyjaciele współudział w tworzeniu strategii rozwoju e-commerce w obszarze Moliera2&Przyjaciele dostarczanie...
    opublikowana: 25 maja 2020
    • Warszawa
    Company description: At Pathfinder 23 (PF23) we define our mission as #brandbuilding in #ecommerce . We strive to combine art with science and use creative and technological potential to design and implement the most efficient #pathtopurchase...
    opublikowana: 25 maja 2020
    • Warszawa
    Zadania zarządzanie sprzedażą w kanale online, omnichannel oraz marketplace udział przy wdrożeniu omnichannel B2C & B2B realizacja budżetów rozwój narzędzi e-commerce praca na celach i wskaźnikach zarządzanie zespołem współpraca z innymi działami...
    opublikowana: 23 maja 2020
    • 2 lokalizacji
    Opis stanowiska: Twoją główną rolą w organizacji będzie współtworzenie strategii w obszarze e-commerce i digital marketingu oraz tworzenie i realizacja planów działania w poszczególnych kanałach cyfrowych, jak również aktywny udział w rozwoju...
    opublikowana: 23 maja 2020
    • Warszawa
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację projektu Marketplace wewnątrz organizacji. Jest to pionierski projekt na skalę globalną (Polska będzie pierwszym pilotażowym rynkiem), po sukcesywnym wdrożeniu osoba będzie...
    opublikowana: 23 maja 2020
reklama