Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

E-Commerce / Brand Manager

KanasteO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Kanaste to marka, która zrodziła się z idei: „Jak realnie pomóc ludziom w lepszym samopoczuciu?”, odpowiedź brzmi: trzeba zacząć od znalezienia równowagi. Jako właściciele zainspirowani swoją własną drogą do lepszego życia postanowiliśmy stworzyć biznes, który ma realnie pozytywny wpływ na odbiorców i pomaga im w pozbywaniu się dyskomfortu. Dziś po ponad roku obecności na rynku jesteśmy wśród liderów na rynku olejków CBD.

E-Commerce / Brand Manager

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego_nej e-Commerce Manager – kogoś kto byłby w stanie dalej z sukcesem realizować naszą strategię a także wdrażać nowe rozwiązania zwiększające Customer Experience oraz efektywność sprzedaży.

Szukamy graczy z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to mgliste pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. W Kanaste wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą i niebojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym.

Zakres obowiązków:

  • Wdrażanie strategii e-marketingowej
    • Współtworzenie planu marketingowego
    • Współtworzenie kampanii: Google Ads, Facebook Ads, Afiliacja – określanie koncepcji, wpływ na kreację oraz współpraca z podwykonawcami w celu optymalizacji kampanii
    • Współuczestniczenie w tworzeniu strategii marketing automation
    • Poszukiwanie / testowanie nowych kanałów pozyskania klienta
  • Współodpowiedzialność za budowę wizerunku marki w sieci oraz dbanie o Customer Experience (również w kontekście wprowadzania nowych produktów do oferty)
  • Współpraca i nadzór nad działem Influencer Marketingu
  • Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, sprzedaż, IT, content, logistyka)
  • Mierzenie efektywności i optymalizacja działań internetowych w zakresie kosztów i wyników sprzedaży
  • Przygotowanie raportów i analiz sprzedażowych w zakresie działań e-marketingowych
  • Zarządzaniem budżetem marketingowym
  • Realizacja planów sprzedażowych i budżetowych
  • Zarządzanie platformą e-commerce
    • Zarządzanie produktami i treścią na platformie
    • Mierzenie efektywności, optymalizacja procesu zakupowego i dalszy rozwój platformy
  • Zarządzenie ofertą produktową na platformach marketplace
  • Analiza rynku i trendów w obszarze e-commerce

Wymagania:

  • Minimum 2-3-letnie udokumentowanie doświadczenia w obszarze e-commerce.
  • Doświadczenie w długofalowym budowaniu strategii digital marketingowych.
  • Znajomość narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań marketingowych oraz ich optymalizacji (Google Analytics, Hotjar, itp.)
  • Umiejętność analizowania danych.
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w obszarze e-commerce.
  • Mile widziane doświadczenie na rynku Wellness
  • Samodzielność w działaniu, dobra organizacja oraz nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Znajomość Excela na zaawansowanym poziomie.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań.
  • Aktywny udział w rozwoju marki, praca w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej w szybko rosnącej branży
  • Dostęp do najwyższej klasy treści edukacyjnych (mocno wierzymy w rozwój osobisty i zapewniamy dostęp do różnych wartościowych treści (książki, kursy)
  • Możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze.
  • Premia oparta na wynikach

Przebieg procesu rekrutacyjnego

  1. Rozmowa rekrutacyjna ze wspierającą proces rekrutacyjny agencją e-commerce,
  2. Zadanie rekrutacyjne (sprawdzające umiejętności w praktyce) dla osób, które znalazły się w wyłonionej shortliście
  3. Rozmowa z właścicielami Kanaste omawiająca zadanie­­
  4. Kontakt z poprzednim pracodawcą w celu potwierdzenia referencji

Ogłoszenie archiwalne