Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

E-commerce Junior Key Account Manager

Solid Bridge Solutions Sp. z o.o.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy operującej w rynku produktów kosmetycznych, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Junior Key Account Managera odpowiedzialnego za realizację celów sprzedażowych w kanale e-commerce u dedykowanych klientów kluczowych.

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój sprzedaży w kanale e-commerce dedykowanych partnerów handlowych

  • Uzgadnianie warunków handlowych dotyczących standardów e-merchandisingu i widoczności marek i produktów firmy

  • Bliska współpraca z zespołem KA w celu zapewniania implementacji zrównoważonego planu omnichannel dla kluczowych klientów

  • Tworzenie krótko i długoterminowych planów marketingowo-sprzedażowych oraz kalendarza aktywności dla klientów

  • Nadzorowanie wyników sprzedaży online oraz analiza działań konkurencji i trendów rynkowych

  • Prowadzenie projektów angażujących działy wewnętrzne oraz specjalistów po stronie partnerów handlowych

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe (sprzedaż, marketing, e-commerce, business)

  • 2-3 lata doświadczenie w realizacji aktywności komercyjnych (sprzedaż / marketing) w rynku e-commerce / digital

  • Znajomość narzędzi wspomagających działanie organizacji w obszarze e-commerce

  • Doświadczenie we współpracy z lub po stronie organizacji Pure Play oraz E-Retail

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze kluczowych klientów w kanale internetowym

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego

  • Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, asertywność oraz nastawienie na realizację założonych wyników