e-commerce Manager

HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

8 00012 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Piotrków Trybunalski

    Piotrków Trybunalski, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest producent i dystrybutor nowoczesnych smartwatchy i elektroniki użytkowej. Dzięki ciężkiej pracy oraz wykorzystywaniu technologii w kilka lat osiągnęli rozpoznawalność wśród współczesnych konsumentów. Swoją bogatą ofertę elektroniki rozbudowują aktualnie o inne rozwiązania

Szukamy e-commerce managera, który dołączy do firmy w bardzo dobrym jej momencie. Będzie to niepowtarzalna okazja stworzyć strategię marketingową i wykazać się wiedzą zarówno strategiczną, operacyjną, ale również umiejętnościami zarządzania sklepem internetowym i procesami marketingowymi.

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie oraz wdrożenie strategii digital dla e-commerce B2C na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych z uwzględnieniem strategicznych kierunków rozwoju pod względem sprzedażowym, produktowym i technologicznym

  • Współpraca z osobami z działu marketingu oraz agencjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych działań Performance Marketing, SEO, Copywriter, Design

  • Opracowanie i egzekucja strategii marketingu na rynek Polski oraz zagranicę

  • Monitorowanie i skalowanie biznesu

  • Weryfikowanie potrzeb w oparciu o obecną sytuację w firmie

  • Planowane i forecastowanie sprzedaży i zatowarowania sklepu

  • Współpraca z Group Product Managerami w zakresie optymalizacji produktów

  • Raportowanie wyników do dyrektora sprzedaży i marketingu oraz bliska współpraca z zarządem firmy

  • Analiza i automatyzacja w e-commerce

Wymagania pracodawcy

  • Umiejętność tworzenia nowoczesnych, wielokanałowych strategii marketingowych na rynku polskim i eksportowym

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie

  • Podparta sukcesami umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu e-commercem

  • Wysokie kompetencje w obszarze digital marketingu

  • Umiejętność tworzenia lejków marketingowych w kanale B2C

  • Umiejętność wdrażania i zarządzania analityką marketingową

  • Praktyczne doświadczenie w definiowaniu, wdrażaniu oraz monitorowaniu lejków marketingowych oraz sprzedażowych oraz prowadzeniu testów A/B

  • Znajomość praktyczna narzędzi: GA4, Google Tag Manager, Google Data Studio

Pracodawca oferuje

  • Stanowisko pełne wyzwań w coraz bardziej rozpoznawalnej firmie z branży elektroniki użytkowej

  • Pracę stacjonarną w Kielcach (woj. Świętokrzyskie)

  • Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 8-12 tys. zł netto na umowie B2B

  • Wszystkie narzędzia potrzebne do komfortowego wykonywania pracy – narzędzia marketingowe, laptop

  • Firma w bardzo ciekawym momencie rozwoju. Intensywnie inwestuje w ofertę produktową, bardzo silnie dba o rozwój marki i marketing. O marce jest coraz głośniej, co daje ogromne perspektywy rozwoju

Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • możliwość uzyskania uprawnień

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.