Oferta pracy

E-commerce Manager - Sklep Internetowy

Jobfinder Ewelina HordyniecO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Nasz Klient to prężnie rozwijającą się sieć apteczna, rozpoznawalna na rynku, z wieloletnią tradycją i wysokimi standardami obsługi Klienta. Do swojego zespołu w Warszawie, poszukuje eksperta na stanowisko:

E-commerce Manager - Sklep Internetowy
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe
Nr. Ref.: ECM-20

Opis Stanowiska:

 

Szukamy osoby doskonale rozumiejącej świat e-commerce, która potrafi zintensyfikować działania mające na celu wsparcie sprzedaży i zapewnienie wzrostu współczynnika konwersji.

 

Zadania:

  • Planowanie strategii sprzedaży produktów poprzez własny sklep internetowy o SKU 1’200.
  • Współpraca z zespołem e-commerce, marketingu, product ownerów i ux, aby regularnie dostarczać nowe doświadczenia i funkcjonalności.
  • Planowanie strategii wizerunku i komunikacji firmy w Internecie i wspierającej sprzedaż produktów.
  • Tworzenie strategii Marketing automation.
  • Nadzorowanie rozbudowy sklepu internetowego.
  • Tworzenie i egzekucja lejka sprzedażowego.
  • Zarządzanie kampaniami SEM.
  • Rozwijanie i koordynowanie działań SEO w sklepie internetowym przy współudziale partnerów zewnętrznych.
  • Stała optymalizacja sklepu pod kątem UX i UI i rozwój platformy z uwzględnieniem content marketingu.
  • Planowanie kampanii komunikacyjnych i sprzedażowych w Social Media.
  • Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań.
  • Monitorowanie i ciągła analiza kluczowych wskaźników COV i AOV, wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w działania rozwojowe.
  • Tworzenie hipotez i testowanie rozwiązań (testy AB), które mile zaskoczą użytkowników.
  • Ścisła współpraca z Zarządem Firmy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem Internetowym z produktami aptecznymi, suplementami, kosmetykami, etc.
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku (preferowane w pracy z klientem B2C) min 2 lata.
  • Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.
  • Praktycznej znajomości specyfiki i trendów handlu online/omnichannel.
  • Umiejętności wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce.
  • Znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi Google Analytics, Google AdWords, mechanizmów SEO/SEM oraz mediów społecznościowych.
  • Kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż produktów.
  • Otwarta postawa ukierunkowana na rozwiązywanie problemów i proaktywne proponowanie rozwiązań.
  • Zainteresowanie trendami w świecie e-Commerce, digital marketingu i nowych technologii.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet medyczny, kartę Multi Sport, miłą i wspierająca atmosferę w miejscu pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą aplikuj.

Prosimy o dopisanie do apliakcji następującego oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy