ubezpieczenie na życie
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcye-commerce Manager
HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Tarnów
Tarnów, małopolskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- kontrakt B2B
- pełny etat
- kierownik / koordynator, menedżer
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest producent i dystrybutor nowoczesnych smartwatchy i elektroniki użytkowej. Dzięki ciężkiej pracy oraz wykorzystywaniu technologii w kilka lat osiągnęli rozpoznawalność wśród współczesnych konsumentów. Swoją bogatą ofertę elektroniki rozbudowują aktualnie o inne rozwiązania
Szukamy e-commerce managera, który dołączy do firmy w bardzo dobrym jej momencie. Będzie to niepowtarzalna okazja stworzyć strategię marketingową i wykazać się wiedzą zarówno strategiczną, operacyjną, ale również umiejętnościami zarządzania sklepem internetowym i procesami marketingowymi.
Twój zakres obowiązków
Przygotowanie oraz wdrożenie strategii digital dla e-commerce B2C na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych z uwzględnieniem strategicznych kierunków rozwoju pod względem sprzedażowym, produktowym i technologicznym
Współpraca z osobami z działu marketingu oraz agencjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych działań Performance Marketing, SEO, Copywriter, Design
Opracowanie i egzekucja strategii marketingu na rynek Polski oraz zagranicę
Monitorowanie i skalowanie biznesu
Weryfikowanie potrzeb w oparciu o obecną sytuację w firmie
Planowane i forecastowanie sprzedaży i zatowarowania sklepu
Współpraca z Group Product Managerami w zakresie optymalizacji produktów
Raportowanie wyników do dyrektora sprzedaży i marketingu oraz bliska współpraca z zarządem firmy
Analiza i automatyzacja w e-commerce
Wymagania pracodawcy
Umiejętność tworzenia nowoczesnych, wielokanałowych strategii marketingowych na rynku polskim i eksportowym
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
Podparta sukcesami umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu e-commercem
Wysokie kompetencje w obszarze digital marketingu
Umiejętność tworzenia lejków marketingowych w kanale B2C
Umiejętność wdrażania i zarządzania analityką marketingową
Praktyczne doświadczenie w definiowaniu, wdrażaniu oraz monitorowaniu lejków marketingowych oraz sprzedażowych oraz prowadzeniu testów A/B
Znajomość praktyczna narzędzi: GA4, Google Tag Manager, Google Data Studio
Pracodawca oferuje
Stanowisko pełne wyzwań w coraz bardziej rozpoznawalnej firmie z branży elektroniki użytkowej
Pracę stacjonarną w Kielcach (woj. Świętokrzyskie)
Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 8-12 tys. zł netto na umowie B2B
Wszystkie narzędzia potrzebne do komfortowego wykonywania pracy – narzędzia marketingowe, laptop
Firma w bardzo ciekawym momencie rozwoju. Intensywnie inwestuje w ofertę produktową, bardzo silnie dba o rozwój marki i marketing. O marce jest coraz głośniej, co daje ogromne perspektywy rozwoju
Benefity
służbowy telefon do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata
możliwość uzyskania uprawnień
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.