Oferta pracy

e-Commerce Marketing Manager

Modne Duże RozmiaryO firmie

8 000‐10 000 zł netto (+ VAT) / mies.
  • Żytnia 15
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Modne Duże Rozmiary

Żytnia 15

Warszawa

Sklep internetowy z odzieżą damską ModneDuzeRozmiary.pl poszukuje kandydatów na stanowisko e-Commerce Marketing Managera, którego głównym zadaniem jest sprzedaż produktów sklepu poprzez wszystkie dostępne kanały marketingowe. Szukamy osoby nastawionej na ciągłe poprawianie wyników sprzedażowych, ambitnej, samodzielnej, lubiącej zmiany i wytrwałej w dążeniu do celu.

e-Commerce Marketing Manager

Będziesz odpowiedzialna/y za:

  • budowę i wdrożenie strategii sprzedaży produktów za pomocą narzędzi marketingu internetowego
  • budowę segmentów klientów, planowanie działań sprzedażowych oraz zarządzanie konwersją produktu
  • realizację celów wzrostu rentowności sprzedaży
  • współpracę z agencjami, freelancerami oraz za samodzielną pracę nad
    kampaniami CPC oraz SEO

Kogo poszukujemy?

  • osoby, która nie boi się nowych wyzwań i jest gotowa na zdobycie rynku odzieży plus size
  • osoby posiadającej kilkuletnie (4+) doświadczenie w zarządzaniu marketingiem sklepu internetowego
  • osoby, która lubi pracę zespołową i potrafi zmotywować współpracowników do pomocy w realizacji celów sprzedażowych
  • osoby, która lubi brać na siebie odpowiedzialność i nie boi się podejmować decyzji
  • osoby z mocnymi kompetencjami analitycznymi
  • osoby z doświadczeniem w branży mody
  • osoby z biegłą umiejętnością posługiwania się narzędziami pakietu Office (głównie Excel), Google AdWords, Analytics, Facebook Ads, systemy afiliacyjne, SalesManago.
  • osoby z doświadczeniem w zakresie rekrutacji i rozwoju pracowników

Co możemy zaoferować:

  • Wynagrodzenie 8000-10000 zł netto na umowę B2B (w zależności od doświadczenia)
  • Bezpośredni wpływ na rozwój marki odzieżowej
  • Niezależność działania - oczekujemy, że wniesiesz swoje kompetencje i to Ty powiesz nam, jak powinniśmy realizować wzrost sprzedaży e-commerce do grupy docelowej
  • Brak długotrwałych procesów zatwierdzania budżetów, planów i strategii
  • Pełną transparentność w zakresie oczekiwanych efektów biznesowych

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy