Oferta pracy

E-commerce Marketplace Manager

Selsey Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
Jesteśmy jednym z największych w Polsce sprzedawcą mebli oraz dekoracji. Stawiamy na innowacyjność, dlatego docieramy do naszych klientów on-line. Naszą misją jest kreować trendy wnętrzarskie i tworzyć takie portfolio, które zadowoli wszystkie grupy klientów. Działamy w całej Europie, a zdecydowana większość naszych produktów jest produkowana w Polsce. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP100 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2019 r.
 
Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Dlatego też robimy wszystko, aby nasi pracownicy czuli się u nas szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę. Lubimy trampki, ale nosimy też lakierki. Wybieramy kreatywność od sztywnych procedur. Jesteśmy otwartymi ludźmi z wieloma pasjami. Stawiamy na chęć rozwoju, elastyczność i nieszablonowe myślenie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł zostanie wysłuchany - dobrze trafiłeś.

E-commerce Marketplace Manager

Numer ref.: Miejsce pracy: Wrocław / Olsztyn / zdalnie

Twoje zadania:

  • zarządzanie sprzedażą na platformach Marketplace (typu Ebay, Amazon, Otto) na rynku niemieckim poprzez:
    • tworzenie i realizację strategii produktowej (wybór asortymentu, polityka cenowa)
    • optymalizację publikowanych ofert (jakość, pozycjonowanie)
    • dbanie o wskaźniki jakości obsługi klienta
    • analizę i raportowanie wyników sprzedaży oraz innych danych dotyczących powierzonych kanałów
  • realizację uzgodnionych celów sprzedażowych
  • monitorowanie sytuacji rynkowej, zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
  • współpracę z działem Product Management w zakresie rozwoju oferty
  • zarządzanie zespołem Customer Service (organizacja pracy, wyznaczanie celów, wsparcie merytoryczne)

Oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na platformach Marketplace (mile widziane doświadczenie w branży meblowej/wnętrzarskiej)
  • doświadczenie w sprzedaży na rynkach europejskich
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, umożliwiająca pisemny kontakt z Account Managerami po stronie partnerów biznesowych
  • samodzielność oraz zorientowanie na cel

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę
  • szybką ścieżkę decyzyjną, dużą samodzielność i możliwość tworzenia własnych rozwiązań i narzędzi
  • bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i mienia, drużyna piłki nożnej)
  • możliwość pracy w trybie home office i elastyczne godziny pracy
  • darmowy parking
  • organizację nastawioną na budowanie partnerskiej atmosfery i dobrych relacji (płaska struktura, imprezy integracyjne)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Niniejsza informacja przekazywana jest zgodnie z postanowieniami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1), w skrócie RODO.

 
Biorąc udział w rekrutacji przekazujesz swoje dane osobowe. Ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy, zgodnie z przepisami kodeksu pracy. Podanie dodatkowych danych osobowych, nie wynikających z przepisów prawa, w tym udział w przyszłych procesach rekrutacji jest dobrowolne i wymaga Twojej wyraźnej zgody. Administratorem tych danych stanie się Selsey Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-156) przy ulicy Stargardzkiej 2a. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby i przez okres rekrutacji (4 miesiące od daty aplikacji), po tym czasie zostaną usunięte, chyba że wyraźnie zdecydujesz, że możemy je przetwarzać na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji – wtedy dane te będą przetwarzane nie dłużej niż 2 lata od wyrażenia przez Ciebie odrębnej zgody. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a – c RODO. Posiadasz prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych, a także możesz wymagać ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz dostępu do nich – wystarczy że napiszesz pod adres: [email protected] Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe przetwarzamy nieprawidłowo, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego a także skorzystać ze środków ochrony prawnej przed sądem. Dane nie będą przekazywane do innych podmiotów, za wyjątkiem tych, z którymi podpisaliśmy umowy współpracy, np. obsługującym nasze systemy teleinformatyczne. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania. Transfery danych w obrębie Unii Europejskiej korzystają z zasady swobodnego przepływu danych. Zgodnie z nią przekazywanie danych z Polski do innych państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) jest traktowane tak samo, jakby miało miejsce na terenie Polski.

W niektórych przypadkach Twoje dane będą przekazywane również podmiotom spoza obszaru EOG. Dokonujemy tego wyłącznie w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, tj. na podstawie: decyzji Komisji Europejskiej potwierdzającej, że państwo trzecie zapewnia odpowiedni stopień ochrony, tj. na podstawie porozumienia w sprawie Tarczy Prywatności UE-USA. Więcej informacji ws. programu można znaleźć na stronie www.privacyshield.gov.

Takimi podmiotami są: Google LLC, Google Ireland Limited, Google Asia Pacific Pte. Ltd. oraz inne podmioty, które bezpośrednio lub pośrednio kontrolują lub są kontrolowane przez Google LLC. Więcej informacji o przetwarzaniu danych przez te podmioty można znaleźć pod adresem: https://gsuite.google.com/terms/dpa_terms.html .

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy