Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyE-commerce Operations Specialist – Marketplaces
W.P.C. Sp. z o.o.O firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
- Pracodawca nie wymaga CV
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
W.P.C. Sp. z o.o. to kadra wykwalifikowanych menedżerów i specjalistów z dużą wiedzą i doświadczeniem w branży PBS (papier, biuro, szkoła), która od lat od lat 90' działa zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi, współpracując z liderami rynku branży PBS oraz światowymi markami, czerpiąc wiedzę również z rynków zagranicznych. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem artykułów piśmiennych japońskiej marki PILOT oraz artykułów biurowych brytyjskiej marki PUKKA PAD.
Trzy lata temu postanowiliśmy stworzyć własną markę Strigo w segmencie szkolno-biurowo-kreatywnym aby móc szybciej i lepiej reagować na zmieniające się potrzeby klientów i trendy rynku PBS w Polsce. Aktualnie jesteśmy w kluczowym momencie dalszego rozwoju Strigo i poszukujemy
E-commerce Operations Specialist – Marketplaces, który będzie z nami dalej pracował nad rozwojem marki.
Jeśli lubisz realizować całościowe projekty rozwoju marki, poszerzać i rozwijać portfolio produktów, pracować z produktem i nadzorować i jego design, nadzorować jakość produkcji u partnerów zewnętrznych, jesteś konsekwentny/na, wytrwale dążysz do celu i jesteś gotowy/wa na podjęcie wyzwania rozwoju marki przez najbliższe 5 lat…? Ta praca jest dla Ciebie!!!!
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania na stanowisku:
- Bieżąca optymalizacja konfiguracji sklepów marek na platformie popularnego serwisu sprzedażowego,
- Tworzenie optymalnych opisów aukcji na różnych platformach marketplace (format, oznaczenia, frazy kluczowe) przy ścisłej współpracy z działem marketingu,
- Podstawowe dostosowywanie materiałów graficznych na potrzeby aukcji
- Planowanie i prowadzenie kampanii na różnych platformach marketplace
- Nadzór nad budżetem kampanii,
- Budowanie pozytywnego wizerunku marek
- Koordynowanie i budowanie akcji promocyjnych
- Bieżące monitorowanie rynku na popularnych serwisów sprzedażowych, analiza i podejmowanie odpowiednich działań,
- Obsługa Klientów na różnych platformach marketplace
- Koordynacja procesu realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działami Customer Service oraz Logistyki.
- Umiejętności organizowania własnej pracy, dokładność i sumienność
- Otwartość na częste zmiany i odporność na stres
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość j. angielskiego (poziom średnio-zaawansowany)
- Znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel).
- Wprowadzanie danych do systemu e-commerce
- Przygotowywanie i tłumaczenie treści ofert produktowych
- Koordynacja procesu produkcji kampanii
- Przygotowywanie analiz i raportów
- Kontrola jakości.
- Doświadczenie w sprzedaży na popularnym serwisie sprzedażowym (Seller Center lub Vendor),
- Doświadczenie w codziennym kontakcie i kompleksowej obsłudze klienta,
- Znajomość narzędzi analitycznych (Helium, Tradewatch, Google Analitics etc.),
- Podstawowa znajomość zagadnień SEO,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Znajomość zagadnień marketingu internetowego,
- Koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu zamawiania,
- Znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, Komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy z systemami sprzedaży e-commerce,
- 2-3 lata doświadczenia w aktywnej sprzedaży na popularnym serwisie sprzedażowym
- Praktyczna znajomość popularnego serwisu sprzedażowego oraz wszystkich udostępnianych narzędzi, zwłaszcza Ads, oraz inne platformy
- Znajomość internetowych systemów CMS (Content Management System) wykorzystujących standardowe technologie HTML,
- Podstawowa znajomość języków HTML i CSS,
- Umiejętność podstawowej edycji materiałów graficznych na potrzeby ich dostosowania/implementacji w narzędziach CMS,
- Doświadczenie w łączeniu różnych środowisk danych,
- Umiejętność współpracy z osobami na wszystkich poziomach organizacji w celu zbierania informacji i porad na temat strategii komunikacji internetowej,
- J. angielski w stopniu komunikatywnym.
Mile widziane:
- Doświadczenie w e-merchandisingu,
- Podstawowa znajomość programu Photoshop,
- Doświadczenie z systemami zarządzania SAP, CRM, fabrycznymi i logistycznymi,
- Doświadczenie w integrowaniu wewnętrznych baz danych z zewnętrznymi stronami internetowymi,
- Doświadczenie w pracy w zespołach międzynarodowych,
- Doświadczenie w pracy z narzędziem TradeWatch,
- Umiejętność przygotowywania raportów, podsumowań i prezentacj
Oferujemy:
- Wyzwania zawodowe sprzyjające realnemu rozwojowi,
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Zatrudnienie na umowę o pracę,
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
Ogłoszenie archiwalne