Oferta pracy

E-commerce Operations Specialist – Marketplaces

W.P.C. Sp. z o.o.O firmie

5 000‐12 000 zł / mies. (zal. od umowy)
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

W.P.C. Sp. z o.o. to kadra wykwalifikowanych menedżerów i specjalistów z dużą wiedzą i doświadczeniem w branży PBS (papier, biuro, szkoła), która od lat od lat 90' działa zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi, współpracując z liderami rynku branży PBS oraz światowymi markami, czerpiąc wiedzę również z rynków zagranicznych. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem artykułów piśmiennych japońskiej marki PILOT oraz artykułów biurowych brytyjskiej marki PUKKA PAD.

Trzy lata temu postanowiliśmy stworzyć własną markę Strigo w segmencie szkolno-biurowo-kreatywnym aby móc szybciej i lepiej reagować na zmieniające się potrzeby klientów i trendy rynku PBS w Polsce. Aktualnie jesteśmy w kluczowym momencie dalszego rozwoju Strigo i poszukujemy
E-commerce Operations Specialist – Marketplaces, który będzie z nami dalej pracował nad rozwojem marki.

Jeśli lubisz realizować całościowe projekty rozwoju marki, poszerzać i rozwijać portfolio produktów, pracować z produktem i nadzorować i jego design, nadzorować jakość produkcji u partnerów zewnętrznych, jesteś konsekwentny/na, wytrwale dążysz do celu i jesteś gotowy/wa na podjęcie wyzwania rozwoju marki przez najbliższe 5 lat…? Ta praca jest dla Ciebie!!!!

E-commerce Operations Specialist – Marketplaces

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania na stanowisku:

  • Bieżąca optymalizacja konfiguracji sklepów marek na platformie popularnego serwisu sprzedażowego,
  • Tworzenie optymalnych opisów aukcji na różnych platformach marketplace (format, oznaczenia, frazy kluczowe) przy ścisłej współpracy z działem marketingu,
  • Podstawowe dostosowywanie materiałów graficznych na potrzeby aukcji
  • Planowanie i prowadzenie kampanii na różnych platformach marketplace
  • Nadzór nad budżetem kampanii,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marek
  • Koordynowanie i budowanie akcji promocyjnych
  • Bieżące monitorowanie rynku na popularnych serwisów sprzedażowych, analiza i podejmowanie odpowiednich działań,
  • Obsługa Klientów na różnych platformach marketplace
  • Koordynacja procesu realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działami Customer Service oraz Logistyki.
  • Umiejętności organizowania własnej pracy, dokładność i sumienność
  • Otwartość na częste zmiany i odporność na stres
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość j. angielskiego (poziom średnio-zaawansowany)
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel).
  • Wprowadzanie danych do systemu e-commerce
  • Przygotowywanie i tłumaczenie treści ofert produktowych
  • Koordynacja procesu produkcji kampanii
  • Przygotowywanie analiz i raportów
  • Kontrola jakości.
  • Doświadczenie w sprzedaży na popularnym serwisie sprzedażowym (Seller Center lub Vendor),
  • Doświadczenie w codziennym kontakcie i kompleksowej obsłudze klienta,
  • Znajomość narzędzi analitycznych (Helium, Tradewatch, Google Analitics etc.),
  • Podstawowa znajomość zagadnień SEO,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Znajomość zagadnień marketingu internetowego,
  • Koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu zamawiania,
  • Znajomość języka  angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, Komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy,

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z systemami sprzedaży e-commerce,
  • 2-3 lata doświadczenia w aktywnej sprzedaży na popularnym serwisie sprzedażowym
  • Praktyczna znajomość popularnego serwisu sprzedażowego oraz wszystkich udostępnianych narzędzi, zwłaszcza Ads, oraz inne platformy
  • Znajomość internetowych systemów CMS (Content Management System) wykorzystujących standardowe technologie HTML,
  • Podstawowa znajomość języków HTML i CSS,
  • Umiejętność podstawowej edycji materiałów graficznych na potrzeby ich dostosowania/implementacji w narzędziach CMS,
  • Doświadczenie w łączeniu różnych środowisk danych,
  • Umiejętność współpracy z osobami na wszystkich poziomach organizacji w celu zbierania informacji i porad na temat strategii komunikacji internetowej,
  • J. angielski w stopniu komunikatywnym.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w e-merchandisingu,
  • Podstawowa znajomość programu Photoshop,
  • Doświadczenie z systemami zarządzania SAP, CRM, fabrycznymi i logistycznymi,
  • Doświadczenie w integrowaniu wewnętrznych baz danych z zewnętrznymi stronami internetowymi,
  • Doświadczenie w pracy w zespołach międzynarodowych,
  • Doświadczenie w pracy z narzędziem TradeWatch,
  • Umiejętność przygotowywania raportów, podsumowań i prezentacj

Oferujemy:

  • Wyzwania zawodowe sprzyjające realnemu rozwojowi,
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole,

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy