Oferta pracy

Conrad Electronic sp. z o.o.

e-Commerce specialist

Conrad Electronic sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 13 gru 2020
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Conrad Electronic sp. z o.o.

Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 750 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
 

e-Commerce specialist

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • współtworzenie strategii obecności marki w sieci
  • budowanie i planowanie  spójnej marketingowej komunikacji firmy we wszystkich kanałach sprzedażowych do Klientów sklepu dla Regionu Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Chorwacja)
  • wdrażanie procesów, kampanii i komunikacji z Centrali firmy do krajów Regionu Wschodniego
  • tworzenie kampanii online i offline 
  • tworzenie kampanii do Klienta B2B realizowane przez zespoły sprzedażowe
  • koordynacja działań dla PL, CZ, SK, SI, HR i HU
  • wdrażanie strategii firmy i kampanii centralnych do działań Regionu
  • odpowiedzialność za wyniki strony internetowej i kanałów onlineowych
  • monitorowanie oraz zwiększanie efektywności prowadzonych kampanii
  • testowanie i wdrażanie nowych strategii, narzędzi oraz rozwiązań marketingowych

Wymagania:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • obsługa i zaawansowana znajomość narzędzi Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, Ceneo
  • doskonała znajomość języka angielskiego (praca w języku polskim i angielskim)
  • doświadczenie w tworzeniu i egzekucji kampanii e-commerce, performance, nastawionych na efekt
  • umiejętność budowania strategii komunikacji, kanałów sprzedaży, rozwoju kompetencji w oparciu o założenia i cele biznesowe
  • wysoka komunikatywność i kultura osobista

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
  • absolwent studiów o profilu technicznym
  • doświadczenie w branży B2B
  • znajomość j. niemieckiego

Oferujemy:

  • wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie m.in. możliwość poznawania rynków (szczególnie Europy Wschodniej) oraz nauki globalnego podejścia do biznesu
  • Multisport i ubezpieczenie zdrowotne

Informacje dodatkowe:

  • praca w międzynarodowym zespole
  • miejsce pracy: Kraków
  • rodzaj umowy: umowa o pracę
  • możliwość wyjazdów zagranicznych
  • Możliwość przeprowadzenia rekrutacji zdalnej w formie wideorozmowy.


Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 750 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
 

e-Commerce specialist

Opis stanowiska:

  • współtworzenie strategii obecności marki w sieci
  • budowanie i planowanie  spójnej marketingowej komunikacji firmy we wszystkich kanałach sprzedażowych do Klientów sklepu dla Regionu Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Chorwacja)
  • wdrażanie procesów, kampanii i komunikacji z Centrali firmy do krajów Regionu Wschodniego
  • tworzenie kampanii online i offline 
  • tworzenie kampanii do Klienta B2B realizowane przez zespoły sprzedażowe
  • koordynacja działań dla PL, CZ, SK, SI, HR i HU
  • wdrażanie strategii firmy i kampanii centralnych do działań Regionu
  • odpowiedzialność za wyniki strony internetowej i kanałów onlineowych
  • monitorowanie oraz zwiększanie efektywności prowadzonych kampanii
  • testowanie i wdrażanie nowych strategii, narzędzi oraz rozwiązań marketingowych

Wymagania:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • obsługa i zaawansowana znajomość narzędzi Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, Ceneo
  • doskonała znajomość języka angielskiego (praca w języku polskim i angielskim)
  • doświadczenie w tworzeniu i egzekucji kampanii e-commerce, performance, nastawionych na efekt
  • umiejętność budowania strategii komunikacji, kanałów sprzedaży, rozwoju kompetencji w oparciu o założenia i cele biznesowe
  • wysoka komunikatywność i kultura osobista

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
  • absolwent studiów o profilu technicznym
  • doświadczenie w branży B2B
  • znajomość j. niemieckiego

Oferujemy:

  • wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie m.in. możliwość poznawania rynków (szczególnie Europy Wschodniej) oraz nauki globalnego podejścia do biznesu
  • Multisport i ubezpieczenie zdrowotne

Informacje dodatkowe:

  • praca w międzynarodowym zespole
  • miejsce pracy: Kraków
  • rodzaj umowy: umowa o pracę
  • możliwość wyjazdów zagranicznych
  • Możliwość przeprowadzenia rekrutacji zdalnej w formie wideorozmowy.

Ogłoszenie archiwalne