Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

eCommerce Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 27.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana
    w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz
    Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług,
    który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

    www.goldmanrecruitment.pl
    Dla naszego Klienta, globalnego lidera w branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko eCommerce Managera, która będzie zarządzała sprzedażą w kanale internetowym.
    eCommerce Manager
    Miejsce pracy: Kraków
    Nr ref. 180714/4475


    Opis stanowiska:

    • tworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży na rynku polskim w kanale ecommerce,
    • koordynowanie realizacji założonych planów sprzedażowych (powyżej 30 mln PLN rocznie) oraz działań promocyjnych,
    • zarządzanie kilkuosobowym zespołem e-commerce,
    • strategiczna współpraca z klientami e-commerce, negocjacje kontraktów,
    • analiza wyników handlowych poszczególnych klientów i rekomendowanie działań wspierających ruch i konwersję na witrynie e-commerce, 
    • współpraca z działami wewnętrznymi w celu dostarczania rozwiązań usprawniających do klientów, 
    • budowanie głębokiego zrozumienia wielokanałowych możliwości sprzedaży w organizacji,
    • wdrażanie globalnych priorytetów, dostarczanie, aktualizowanie i dzielenie się najlepszymi praktykami wśród globalnej społeczności.

    Wymagania:

    • 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży, w tym, co najmniej 2 lata w sprzedaży ecommerce,
    • doskonała znajomość wskaźników ecommerceoraz machanizmów konwersji ruchu internetowego,
    • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne,
    • doświadczenia w zarządzaniu zespołem liczącym minimum 3 osoby,
    • umiejętność nawiązywania i podtrzymania kontaktów z klientami oraz współpracownikami,
    • doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne, 
    • otwartość na prowadzenie wielu projektów jednocześnie,
    • samodzielność, odporność na stres,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację.

    Oferta obejmuje:

    • pracę w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku,
    • możliwość wdrażania swoich pomysłów,
    • atrakcyne wynagrodzenie podstawowe i system premiowy,
    • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport).
    .
    .