Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

eCommerce Marketing Consultant

STRATEGIC MIND sp. z o.o.

10 00015 000 netto (+ VAT) / mies.
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

STRATEGIC MIND sp. z o.o.

Krakowiaków 36

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednia praca z właścicielami / kadrą zarządzającą ecommerce (resellerzy oraz marki DTC – głównie B2C)

  • Przygotowywanie rekomendacji, warsztatów i realizacja części najtrudniejszych zadań z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, z pomocą analityków i specjalistów w danym obszarze np.: seo, sem, fb ads, cro, ux.

  • Tworzenie lejków marketingowych (pozyskiwanie klientów i powracalność) oraz lejków sprzedażowych (optymalizacja procesu zakupowego)

  • Projektowanie strategii marketingowej i sprzedażowej wspólnie z klientem i jego zespołem – facylitowanie tego procesu

  • Pomoc w realizacji działań wynikających ze strategii za pomocą zespołu i agencji klienta – wsparcie właściciela w kluczowych decyzjach personalnych i pomoc w zarządzaniu zespołem.

  • Ścisła współpraca i szkolenia wspólnie wybranego zespołu

  • Stała analiza i kontrola wyników, rynku, klientów i konkurencji szkolenie i wsparcie zespołu Klienta

Nasze wymagania

  • Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą, zespołem lub działem marketingu (warunek konieczny) i/lub ecommerce po stronie sklepów internetowych (wymagamy głównie doświadczenia w pracy po stronie ecommerce i działaniach marketingowych- pozyskiwanie klientów, poprawa wspólczynnika konwersji, oraz powracalności klientów) – musisz mieć oficjalne doświadczenia w byciu menedżerem marketingu ecommerce lub team leaderem / menedżerem w agencji marketingowej 360 obsługującej ecommerce.

  • Praktyczna znajomość synergii pomiędzy seo, sem, fb ads, cro, ux, e-mail/marketing automation i innych taktyk (kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień) oraz platform sprzedażowych.

  • Doświadczenie w rekrutacji zespołów, oraz agencji.

  • Wysoka umiejętność komunikacji i prezentacji pomysłów.

  • Odpowiedzialność, dyscyplina pracy i zaangażowanie.

  • Umiejętność negocjacji, potrzeba decyzyjności.

  • Analityczne i strategiczne myślenie.

  • Doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowej/marki/biznesu.

  • Wysoka znajomość narzędzi i systemów marketingowo – sprzedażowych oraz systemów analitycznych.

  • Stała potrzeba rozwoju z zakresu ecommerce i marketingu.

  • Potrafisz przyznać się do porażki, wyciągać błędy klientów, oraz stale testować różne rozwiązania i na tej podstawie wyciągać wnioski, które za chwilę wdrożysz.

  • Predyspozycje i doświadczenie w przekazywaniu wiedzy, szkolenia i rozwijania innych. Warunek konieczny.

To oferujemy

  • Stały rozwój i realny wpływ na wzrost sklepów internetowych – poczucie sprawczości i decyzyjności. Pracujemy z małymi i średnimi ecommerce oraz markami DTC, które chcą się skalować

  • Możliwość poznania ecommerce od strony najwyższej kadry, mamy dostępy do kluczowych danych sklepów, wiemy co działa, a co poniosło porażkę.

  • Kontakt z najlepszymi ekspertami (seo, sem, fb ads, performance) oraz innymi konsultantami w zespole Strategic Mind i wspólna praca nad wynikiem najfajniejszych sklepów internetowych i marek DTC.

  • Stałą wewnętrzną edukację i wsparcie członków naszego zespołu – mocno na to stawiamy i wspieramy.

  • Praca w pełni zdalna – kwartalne spotkania integracyjne w naszym biurze w Warszawie.

  • Zajmujemy się tworzeniem strategii e-commerce z całego lejka marketingowo-sprzedażowego i procesami; nie zajmujemy się operacyjnymi czynnościami związanymi z wyklikiwaniem reklam, niskopoziomową egzekucją powtarzalnych procesów.

  • Wspólnie z Zarządami najfajniejszych marek współtworzyć strategię rozwoju, która następnie jest realizowana wewnętrznie lub przez podwykonawców pod naszym okiem.

  • Nasi konsultanci mają kilkuletnie doświadczenie w e-commerce, nie stają się członkami zespołu, ale wchodzą w rolę zewnętrznych ekspertów, którzy mają świeże spojrzenie, bez wikłania się w relacje osobiste, układy w firmie.

  • Jesteśmy skupieni na praktycznych wdrożeniach, a nie teoretycznych opracowaniach. W przypadku kiedy klient nie wykazuje chęci do wdrażania naszych rekomendacji, podejmujemy kilka prób, po czym jeśli sytuacja jest bez rezultatów, rozwiązujemy współpracę.

  • Nasz Zespół to praktycy z uzupełniających się obszarów, konsultujemy trudne przypadki, casy klientów i dzielimy się wiedzą - mastermindy (1x w tyg), realna praca z innym konsultantem (on the job training), wewnętrzny kurs online, sesje mentoring z team leaderem.

  • Będziesz miał możliwość współpracy z wieloma klientami, więc zapewniamy, że się dużo nauczysz

O nas

Strategic Mind to firma konsultingowo-szkoleniowa wyspecjalizowana w układaniu marketingu i podnoszeniu sprzedaży w sklepach internetowych oraz markach DTC, które chcą rosnąć w kanale ecommerce & marketplace. Znamy elementy przydatne do osiągnięcia sukcesu w ecommerce, pomagamy je wyznaczyć i zrealizować. Pracujemy bezpośrednią z kadrą zarządzającą ecommerce, oraz zespołem i agencjami po stronie sklepu, dzięki temu mamy wysoką odpowiedzialność za wynik.

Łączymy specjalistyczne umiejętności w jednym komplementarnym zespole. Posiadamy praktyczne doświadczenia i know how, które bezpośrednio wpływa na wynik naszych Klientów. Wspieramy ecommerce w podejmowaniu lepszych decyzji, które realizują wspólnie ustalone cele. Współtworzymy strategię marketingową oraz taktykę komunikacji i dbamy o jej prawidłową egzekucję wspólnie z zespołem Klienta i potencjalnie agencjami. Niezależnie i obiektywnie analizujemy oraz kontrolujemy KPI, wyniki, klientów i konkurencje.