Oferta pracy

Ecommerce Marketing Manager

CONVERTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

5 500‐10 500 zł netto (+ VAT) / mies.
  • dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Praca zdalna
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer

Szukamy Ecommerce Manager’a / praca zdalna /

 

Gdzie: gdzie Ci tylko wygodnie (praca zdalna w 100%)

Za ile: 4000 - 8000 zł na rękę w zależności od doświadczenia

Od kiedy: A od kiedy możesz?

 

Cześć!

 

To my, Convertis.

 

Specjalizujemy się w tworzeniu i obsłudze sklepów internetowych. Realizujemy usługę Niezależnego Ecommerce Manager’a dla naszych klientów, w ramach której nasi klienci dostają od nas zbudowaną strategię, wsparcie przy dopracowaniu modelu biznesowego, procesu, aż po optymalizowanie kanałów reklamowych i sprzedażowych, przy czujnej obserwacji tego, co robi konkurencja i jak zmieniają się trendy.
 
Tego typu usługi realizujemy dla średnich i dużych sklepów internetowych.

W tej chwili nasz zespół składa się z 15 specjalistów - wszyscy pracujemy zdalnie w 100%. Chcemy, by było nas więcej. Może czekamy właśnie na Ciebie?
Ecommerce Marketing Manager

Zakres obowiązków:

  • Dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań dla e-commerce, mających na celu zwiększanie sprzedaży,
  • Przygotowywanie strategii e-marketingowych dla klientów,
  • Realizacja przygotowanych strategii oraz koordynacja i nadzór nad działaniami ecommerce’owymi marketingowymi,
  • Nadzór nad terminowością i spójnością aktywności marketingowych,
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami specjalizującymi się w e-marketingu,
  • Odbiór wyników prac oraz nadzór nad jakością dostarczanych rozwiązań,
  • Analiza trendów w digital marketingu,
  • Aktywny udział w wewnętrznych spotkaniach roboczych z działami UX, graficznym,
  • Śledzenie światowych trendów ecommerce i UX/UI,
  • Prowadzenie działań w zakresie ecommerce marketing.

Wymagania:

  • Rozmowa z ludźmi to dla Ciebie czysta przyjemność,
  • Dbasz o szczegóły, pracujesz sumiennie i domykasz zadania na czas,
  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku E-commerce Manager, Portal Manager, E-commerce Product Owner lub podobnym,
  • Ugruntowana wiedza o rynku e-commerce, procesach biznesowych, dobrych praktykach i rozwiązaniach e- commerce/multichannel (desktop & mobile),
  • Znajomość narzędzi analityki działań internetowych (m.in.Google Analytics).

 

A poza tym:

  • Wiedza z obszaru user experience oraz o narzędziach wspierających podnoszenie jakości wytwarzanych rozwiązań,
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów,
  • Wysokie zdolności analityczne i organizacyjne,
  • Chęć do ciągłej nauki,
  • Uczciwość wobec klienta,
  • Zaangażowanie i samodzielność,
  • Umiejętność pracy zdalnej.

 

Oferujemy:

  • 4000 - 8000 zł na rękę przy B2B w zależności od doświadczenia,
  • 26 dni urlopu + 30 dni chorobowego
  • Pełen etat i elastyczny czas pracy,
  • Pracę zdalną w 100% - z dowolnego miejsca w Polsce,
  • Różnorodność wyzwań w pracy z klientami,
  • Dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań,
  • Otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów,
  • Brak bezsensownych procedur i zbędnej biurokracji,
  • Pełne wsparcie zespołu - każdy dokładnie zna swoje zadania i wie, gdzie szukać pomocy w razie problemów,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Wsparcie, szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje,
  • Dwa wyjazdy integracyjne w roku, by poznać bliżej zespół.

Jak pracujemy?

  • Zależy nam na tworzeniu dobrych warunków rozwoju, dlatego:
  • dbamy o relacje w zespole, żeby każdy mógł się czuć jak u siebie,
  • tworzymy zgrany i nastawiony na współpracę zespół,
  • świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy,
  • ciągle się uczymy, żeby jak najlepiej wspierać klientów,
  • uważamy na porządek w procesach i jasność w komunikacji,
  • stawiamy na sprawne podejmowanie decyzji we wszystkich obszarach działalności.

 

Jak aplikować:


Wyślij swoje CV

Przy aplikowaniu przez pracuj.pl  odpowiedz krótko na poniższe pytania (odpowiedź daj jako załącznik, bez odpowiedzi aplikacja zostanie odrzucona):

  1. Jak radzisz sobie z wieloma zadaniami na raz? Jaki masz system pracy w takich momentach?
  2. Co najbardziej kręci Cię w ecommerce? I dlaczego?
  3. Jakie efekty osiągnęłaś w ecommerce ?

Swoje zgłoszenie prześlij za pomocą przycisku aplikuj.

 

Szukamy osoby zaangażowanej i chcącej z nami pracować, więc pokaż nam że taki / taka jesteś.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy