Oferta pracy

Ecommerce Marketing Manager

CONVERTIS SPÓŁKA Z O.O.O firmie

5 500‐10 500 zł netto (+ VAT) / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • podlaskie

    podlaskie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Praca zdalna
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

  • Dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań dla e-commerce, mających na celu zwiększanie sprzedaży,

  • Przygotowywanie strategii e-marketingowych dla klientów,

  • Realizacja przygotowanych strategii oraz koordynacja i nadzór nad działaniami ecommerce’owymi marketingowymi,

  • Nadzór nad terminowością i spójnością aktywności marketingowych,

  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami specjalizującymi się w e-marketingu,

  • Odbiór wyników prac oraz nadzór nad jakością dostarczanych rozwiązań,

  • Analiza trendów w digital marketingu,

  • Aktywny udział w wewnętrznych spotkaniach roboczych z działami UX, graficznym,

  • Śledzenie światowych trendów ecommerce i UX/UI,

  • Prowadzenie działań w zakresie ecommerce marketing.

Nasze wymagania

  • Rozmowa z ludźmi to dla Ciebie czysta przyjemność,

  • Dbasz o szczegóły, pracujesz sumiennie i domykasz zadania na czas,

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku E-commerce Manager, Portal Manager, E-commerce Product Owner lub podobnym,

  • Ugruntowana wiedza o rynku e-commerce, procesach biznesowych, dobrych praktykach i rozwiązaniach e- commerce/multichannel (desktop & mobile),

  • Znajomość narzędzi analityki działań internetowych (m.in.Google Analytics).

Mile widziane

  • Wiedza z obszaru user experience oraz o narzędziach wspierających podnoszenie jakości wytwarzanych rozwiązań,

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów,

  • Wysokie zdolności analityczne i organizacyjne,

  • Chęć do ciągłej nauki,

  • Uczciwość wobec klienta,

  • Zaangażowanie i samodzielność,

  • Umiejętność pracy zdalnej.

To oferujemy

  • 4000 - 8000 zł na rękę przy B2B w zależności od doświadczenia,

  • 26 dni urlopu + 30 dni chorobowego

  • Pełen etat i elastyczny czas pracy,

  • Pracę zdalną w 100% - z dowolnego miejsca w Polsce,

  • Różnorodność wyzwań w pracy z klientami,

  • Dużą samodzielność i niezależność w realizowaniu zadań,

  • Otwartość na Twoje pomysły na rozwój firmy i rozwiązania dla klientów,

  • Brak bezsensownych procedur i zbędnej biurokracji,

  • Pełne wsparcie zespołu - każdy dokładnie zna swoje zadania i wie, gdzie szukać pomocy w razie problemów,

  • Niezbędne narzędzia do pracy,

  • Wsparcie, szkolenia i rozwój w zakresie, który Cię najbardziej zawodowo interesuje,

  • Dwa wyjazdy integracyjne w roku, by poznać bliżej zespół.

CONVERTIS SPÓŁKA Z O.O.

Cześć!

To my, Convertis.

Specjalizujemy się w tworzeniu i obsłudze sklepów internetowych. Realizujemy usługę Niezależnego Ecommerce Manager’a dla naszych klientów, w ramach której nasi klienci dostają od nas zbudowaną strategię, wsparcie przy dopracowaniu modelu biznesowego, procesu, aż po optymalizowanie kanałów reklamowych i sprzedażowych, przy czujnej obserwacji tego, co robi konkurencja i jak zmieniają się trendy.

Tego typu usługi realizujemy dla średnich i dużych sklepów internetowych.

W tej chwili nasz zespół składa się z 15 specjalistów - wszyscy pracujemy zdalnie w 100%. Chcemy, by było nas więcej. Może czekamy właśnie na Ciebie?

Przewiń do profilu firmy

Jak pracujemy?

Zależy nam na tworzeniu dobrych warunków rozwoju, dlatego:

- dbamy o relacje w zespole, żeby każdy mógł się czuć jak u siebie,

- tworzymy zgrany i nastawiony na współpracę zespół,

- świadomie dobieramy projekty, nad którymi pracujemy,

- ciągle się uczymy, żeby jak najlepiej wspierać klientów,

- uważamy na porządek w procesach i jasność w komunikacji,

- stawiamy na sprawne podejmowanie decyzji we wszystkich obszarach działalności.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy