Oferta pracy

eCommerce Strategy Analyst

Publicis Groupe O firmie

  • Domaniewska 42, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Publicis Groupe

Domaniewska 42

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Analizowanie i wizualizowanie danych przy użyciu narzędzi takich jak np. Google Analytics, Google Data Studio i/lub podobne;

  • Wyciąganie wniosków i przygotowanie rekomendacji eCommerce w oparciu o dane oraz narzędzia BI, takie jak: Power BI;

  • Przygotowywanie raportów i dashboardów w oparciu o zdefiniowane kluczowe KPI dla projektów eCommerce;

  • Opracowywanie strategii eCommerce na podstawie kluczowych danych, insightów, badań marketingowych;

  • Tworzenie rekomendacji contentu eCommerce i planowanie kierunku komunikacji dla globalnych marek na poziomie kategorii i marki (na wielu różnych globalnych rynkach);

  • Prezentacja ofert i rekomendacji dla Klientów zgodnie z wymaganiami, celami biznesowymi.

Nasze wymagania

  • Wiedzę i umiejętności z narzędzi takich jak Google Analytics, Tag Manager;

  • Doświadczenie w analizie danych z wykorzystaniem narzędzi Web Analytics (np. Google Analytics);

  • Doświadczenie w eCommerce lub Digital (agencja, usługodawca, e-sklep);

  • Doświadczenie w opracowaniu analiz i rekomendacji strategicznych oraz umiejętność dostosowania ich do aktualnych potrzeb oraz wymagań Klientów;

  • Znajomość frameworków, pozwalających na określenie zachowania konsumentów i ich procesów decyzyjnych w świecie e-commerce np. Customer Journey Map, AIDA;

  • Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

  • Biegłą znajomość narzędzi platform Office 365: Excel, PowerPoint.

Mile widziane

  • Mówił/a biegle w więcej niż jednym języku (niekoniecznie europejskim);

  • Doświadczenie w analizowaniu i wizualizowaniu danych przy użyciu narzędzi takich jak Google Data Studio, Power BI;

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;

  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi;

  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;

  • Międzynarodowe środowisko pracy;

  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą");

  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;

  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowy;

  • Jeśli interesuje Cię praca zdalna lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • jeden krótszy dzień pracy

Publicis Groupe

Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.

W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne:Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.

Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.

Przewiń do profilu firmy