Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 25.04.2018

    Czego my poszukujemy u Ciebie? Komunikatywności, poczucia humoru i umiejętności pracy w zespole - projekty realizujemy w zespole gdzie atmosfera pracy jest najważniejsza dlatego ważne jest, abyś potrafił/a odnaleźć z nami wspólny język...

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 25.04.2018

    What type of skills and competencies are we looking for? Several years of experience in agile software development Experience in C#/.Net technologies and tools Experience in Selenium, Robot Framework and similar test automation tools Experience...

  • Oława (okolice), Wrocław (okolice), Godzikowice (pow. oławski), dolnośląskie 25.04.2018

    Opis stanowiska: Stała komunikacja z Klientem oraz rozwój relacji z Klientem Reprezentowanie firmy w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych wpływających na produkty Udział w procesie rozwiązywania problemów Koordynowanie przepływu...

  • o firmie
    2 lokalizacje 24.04.2018

    Opis stanowiska: Nadzorowanie i rozwój systemu zarządzania jakością zgodnie z oczekiwaniami klienta Organizowanie i udział w spotkaniach z Klientem w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych i rozwoju systemu zarządzania jakością Aktywne...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 24.04.2018

    Miejsce pracy: Toruń Główne zadania na stanowisku: praca z dokumentacją systemową i techniczną w akredytowanym laboratorium pomiarowym zapewnienie prawidłowego działania systemu zgodnego z ISO/IEC 17025:2017 nadzór nad dokumentacją laboratorium...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.04.2018

    Kilka słów o zadaniach, które Ci powierzymy: Aktywny udział w działaniach i projektach związanych z Obsługą Klienta i rozwojem pracowników Wsparcie w zakresie badań jakości obsługi Klienta w tym systemu badań metodą Tajemniczy Klient (zachęcamy...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    ekspert ds. jakości obsługi klientów

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.04.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami Prowadzenie coachingów, warsztatów i spotkań Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów Identyfikacja nieprawidłowości...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    Dołączysz do zespołu Business Support , który na co dzień zajmuje się usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem pracowników Grupy Empik od strony technicznej. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...