Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Będziesz: Projektował i weryfikował przebieg procesów jakościowych zgodnie ze standardami Firmy. Merytorycznie wspierał Pracowników Departamentu Windykacji w obszarze procesów jakości obsługi Klienta, dostarczał im wiedzę i rozwijał umiejętności....

  • Nowy Tomyśl, Opalenica, Poznań, Wronki, Pniewy, wielkopolskie 2018-12-15

    Obowiązki: koordynacja obsługi procesu reklamacji weryfikacja zasadności reklamacji i zwrotów tworzenie i wdrażanie nowych koncepcji i procesów celem usprawnienia metodyki reklamacji i działań korygujących Współpraca z działem zakupów i z...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-12-14

    Location: Katowice ...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-13

    Twoje zadania na stanowisku: kontakt z klientem zagranicznym w zakresie reklamacji i zgłaszanych problemów jakościowych obsługa reklamacji, przygotowanie raportów dla klienta, nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych wizyty u klientów...

  • o firmie

    Sosnowiec, śląskie 2018-12-12

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Przeprowadzanie analiz reklamacyjnych, koordynację planów poprawy, tworzenie raportów 8D – w tym terminowe dostarczanie do klienta Przygotowywanie danych (próbki, pomiary, testy, analizy) dla...

  • Łódź, łódzkie 2018-12-11

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • bezpośrednia obsługa, doradztwo i wsparcie dla Klientów w Biurze Obsługi, • pomoc klientom w wypełnianiu dokumentów, • wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rachunkach klientów. ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-09

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: monitorowanie i podwyższanie jakości rozmów negocjatorów telefonicznych, udzielanie informacji zwrotnych w zakresie prowadzonych działań, szkolenia i coachingi udzielane specjalistom pracującym w...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    ekspert ds. jakości obsługi klientów

    Tak, chcę!

  • Wrocław, Biskupice Podgórne (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-12-09

    Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi Koordynacja projektów dostosowania produktów do potrzeb i oczekiwań klientów Nadzorowanie terminowości dostaw oraz poprawności realizacji zamówień Rozwiązywanie...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-12-09

    Czym będziesz się zajmować? przygotowywaniem programu budującego pozytywne doświadczenia dla klientów mBanku, promowaniem najlepszych praktyk w zakresie CX w organizacji, koordynowaniem działań zmierzających do doskonalenia serwisu obsługowego,...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-07

    Do naszego zespołu OTODOM szukamy Quality Specialist. Zanim jednak wyślesz do nas aplikację, odpowiedz sobie na poniższe pytania: czy lubisz dużo rozmawiać przez telefon Dodam, że chodzi o rozmowy z klientami :)? czy masz doświadczenie w pracy z...

  • 2 lokalizacje 2018-11-23

    Obowiązki: Utrzymywanie komunikacji z klientem w sprawach jakości Uzupełnienie baz klientów Przygotowanie oraz przedstawienie działań po-reklamacyjnych Koordynowanie wdrażania działań natychmiastowych, tymczasowych i korygujacych po reklamacjach...