Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-21

    Kilka słów o zadaniach, które Ci powierzymy: Aktywny udział w działaniach i projektach związanych z Obsługą Klienta i rozwojem pracowników Wsparcie w zakresie badań jakości obsługi Klienta w tym systemu badań metodą Tajemniczy Klient (zachęcamy...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-04-19

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami Prowadzenie coachingów, warsztatów i spotkań Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów Identyfikacja nieprawidłowości...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-19

    Dołączysz do zespołu Business Support , który na co dzień zajmuje się usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem pracowników Grupy Empik od strony technicznej. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-18

    Czego my poszukujemy u Ciebie? Komunikatywności, poczucia humoru i umiejętności pracy w zespole - projekty realizujemy w zespole gdzie atmosfera pracy jest najważniejsza dlatego ważne jest, abyś potrafił/a odnaleźć z nami wspólny język...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    ekspert ds. jakości obsługi klientów

    Tak, chcę!

  • Włocławek, kujawsko-pomorskie 2018-04-18

    Oferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w środowisku międzynarodowym Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Prywatną opiekę medyczną Pakiet benefitów pozapłacowych (ubezpieczenie grupowe, przedświąteczne świadczenia finansowe 2 razy w roku,...

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-18

    What type of skills and competencies are we looking for? Several years of experience in agile software development Experience in C#/.Net technologies and tools Experience in Selenium, Robot Framework and similar test automation tools Experience...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-17

    Zakres obowiązków analiza trendów w obsłudze klienta poprzez kanały zdalne: telefon, mail, chat kreowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze monitoring jakości rozmów telefonicznych i korespondencji w zakresie analizy realizacji...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-04-17

    Opis stanowiska: Nadzorowanie i rozwój systemu zarządzania jakością zgodnie z oczekiwaniami klienta Organizowanie i udział w spotkaniach z Klientem w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych i rozwoju systemu zarządzania jakością Aktywne...

  • Oława (okolice), Wrocław (okolice), Godzikowice (pow. oławski), dolnośląskie 2018-04-11

    Opis stanowiska: Stała komunikacja z Klientem oraz rozwój relacji z Klientem Reprezentowanie firmy w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych wpływających na produkty Udział w procesie rozwiązywania problemów Koordynowanie przepływu...

  • Włocławek (okolice), Pikutkowo (pow. włocławski), kujawsko-pomorskie 2018-04-11

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Przygotowywanie, wdrażanie i realizacja procedur jakościowych w celu zapewnienia zgodności wyrobów z normami; Prowadzenie dokumentacji jakościowej oraz analiza wyników; Bieżąca kontrola jakości produkcji w...