Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    ekspert ds. jakości obsługi klientów - Warszawa

    Tak, chcę!

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 25.04.2018

    What type of skills and competencies are we looking for? Several years of experience in agile software development Experience in C#/.Net technologies and tools Experience in Selenium, Robot Framework and similar test automation tools Experience...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.04.2018

    Kilka słów o zadaniach, które Ci powierzymy: Aktywny udział w działaniach i projektach związanych z Obsługą Klienta i rozwojem pracowników Wsparcie w zakresie badań jakości obsługi Klienta w tym systemu badań metodą Tajemniczy Klient (zachęcamy...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    Dołączysz do zespołu Business Support , który na co dzień zajmuje się usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem pracowników Grupy Empik od strony technicznej. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...

  • Warszawa, mazowieckie 18.04.2018

    Czego my poszukujemy u Ciebie? Komunikatywności, poczucia humoru i umiejętności pracy w zespole - projekty realizujemy w zespole gdzie atmosfera pracy jest najważniejsza dlatego ważne jest, abyś potrafił/a odnaleźć z nami wspólny język...

  • Warszawa, mazowieckie 17.04.2018

    Zakres obowiązków analiza trendów w obsłudze klienta poprzez kanały zdalne: telefon, mail, chat kreowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze monitoring jakości rozmów telefonicznych i korespondencji w zakresie analizy realizacji...