Oferta pracy

Ekspert ds. Administracji Kadrowej

AllianzO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert
Allianz jest miejscem dla tych, którzy nie boją się wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w podejmowaniu inicjatyw, w którym możesz się rozwijać, a jednocześnie aktywnie wzmacniać naszą wiodącą pozycję na globalnym rynku. Troszcząc się m.in. o 85 milionów klientów prywatnych i korporacyjnych oraz ponad 142 tys. pracowników na całym świecie, Allianz promuje kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Najbardziej zależy nam na tym, aby klienci uznawali nas za partnera godnego zaufania i czuli się z nami bezpiecznie.  Jeśli więc nie boisz się wyzwań, dołącz do Allianz.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Wydziale Kadr i Płac na stanowisku:
Ekspert ds. Administracji Kadrowej

Zakres odpowiedzialności:

  • zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi administracyjno-kadrowej pracowników,
  • obsługa umów cywilnoprawnych oraz cudzoziemców,
  • tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji i regulacji wewnętrznych z zakresu prawa pracy,
  • bieżące doradztwo w sprawach personalnych dla kadry menedżerskiej,
  • nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • odpowiedzialność za obsługę Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz benefitów dla pracowników,
  • aktywny udział przy implementacji systemów kadrowych w tym koordynowanie prac związanych z modyfikacjami  w systemie kadrowo-płacowym Teta,
  • aktywny udział w projektach HR i między departamentowych,
  • zarządzanie aspektami czasu pracy.

Nasze oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • praktyczna znajomość obsługi systemu TETA, PŁATNIK,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad naliczania wynagrodzeń poparta minimum 5-letnim doświadczeniem,
  • doświadczenie przy wdrożeniach/implementacjach systemów kadrowo – płacowych będzie dodatkowym atutem,
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Power Point),
  • nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony - 2 lata
  • Pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku, będącej globalnym liderem w sektorze ubezpieczeń
  • Pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie NNW
  • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz
  • Udział w onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy
  • Bezpłatne kursy językowe online 
  • Możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach klubów sportowych i hobbystycznych

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy