Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Ekspert ds. analiz biznesowych e-commerce

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 14.12.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Serwis Skąpiec.pl jako porównywarka cenowa monitoruje i publikuje ceny sprzedawanych w sieci produktów. Jesteśmy częścią Grupy Onet- RAS Polska.
Ekspert ds. analiz biznesowych e-commerce
Miejsce pracy: Wrocław

Stanowisko Eksperta ds. analiz biznesowych e-commerce  wymagana  dużej samodzielności w działaniu oraz bardzo dobrej orientacji w zakresie modelu biznesowego oraz wiedzy sektorowej (rynek e-commerce)

 

Funkcja nastawiona na wspieranie w zakresie zarządzania stroną przychodową serwisu w bliskiej współpracy z działami produktu, sprzedaży i marketingu.

 

Jako Ekspert ds. analiz biznesowych e-commerce będziesz odpowiedzialny za:

  • nadzór nad procesami, architekturą oraz polityką gromadzenia, retencji, wymiany i udostępniania danych
  • opiniowanie zasadności biznesowej, zakresu, interesariuszy i obszaru wpływów projektów, identyfikacja ryzyk projektowych
  • nadzór nad utrzymaniem poprawności metodologii i harmonogramu oceny inicjatyw projektowych
  • wspieranie doboru kluczowych metryk efektywnościowych dla procesów i produktów, wspieranie doboru narzędzi monitorowania
  • przygotowanie raportów, analiz i prognoz, które będą pomagały w zwiększaniu liczby użytkowników, a także poprawie ich zaangażowania i retencji
  • identyfikacja metryk i danych, które będą pomagały w uzyskiwaniu bardziej wartościowych wniosków
  • współpraca z managerami odpowiedzialnymi za rozwój produktu, promocję serwisu i sprzedaż
  • prawidłowe mierzenie aktywności użytkowników za pomocą Google Analytics i PLaNET PBI GfK
  • testowanie i wdrażanie nowych narzędzi do analityki internetowej i optymalizacji konwersji w serwisie
  • monitorowanie trendów rynkowych związanych z analityką internetową i badaniami
  • Wsparcie zespołów sprzedaży i marketingu w ocenie nowych projektów, inicjowanie projektów zwiększających efektywność, współudział w procesie kreowania i planowania polityki przychodowej (sprzedaż, marketing)
  • Monitorowanie oraz analizowanie niezbędnych danych rynkowych: analiza rynków, udziałów rynkowych, cen, działań konkurencji, trendów i zachowań konsumenckich wraz z przygotowaniem wniosków i rekomendacji
  • Udział w procesie budowania narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • co najmniej pięcioletniego doświadczenia w pracy przy analizach oglądalności serwisów internetowych
  • doskonałe zdolności analityczne, umiejętności formułowania wniosków na podstawie posiadanych danych/badań
  • doskonała znajomość Google Analytics,  MySQL oraz  Excel, Google Tag Manager, Google Optimize, Yandex Metrica  na zaawansowanym poziomie
  • znajomości protokołu HTTP, Google Apps Script, Google Analytics Measurement Protocol
  • znajomości narzędzi: Microsoft Excel/Google Spreadsheets, Hadoop, RapidMiner
  • umiejętności prowadzenia prezentacji i argumentacji
  • komunikatywności
  • przedsiębiorczości, pozytywnej energii i chęci do działania
  • wykształcenia wyższego (ekonomiczne, finansowe lub  techniczne)
  • znajomości języka angielskiego w bardzo dobrym stopniu
  • duża samodzielność oraz zdolności interpersonalne
  • duża samodzielność oraz zdolności interpersonalne

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Tworzymy fajny zgrany zespół z przyjazną atmosferą i zaangażowanymi ludźmi
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta multisport)