Ta oferta pracy jest nieaktualna od 279 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Ekspert ds. analiz biznesowych e-commerce

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 14.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Serwis Skąpiec.pl jako porównywarka cenowa monitoruje i publikuje ceny sprzedawanych w sieci produktów. Jesteśmy częścią Grupy Onet- RAS Polska.
    Ekspert ds. analiz biznesowych e-commerce
    Miejsce pracy: Wrocław

    Stanowisko Eksperta ds. analiz biznesowych e-commerce  wymagana  dużej samodzielności w działaniu oraz bardzo dobrej orientacji w zakresie modelu biznesowego oraz wiedzy sektorowej (rynek e-commerce)

     

    Funkcja nastawiona na wspieranie w zakresie zarządzania stroną przychodową serwisu w bliskiej współpracy z działami produktu, sprzedaży i marketingu.

     

    Jako Ekspert ds. analiz biznesowych e-commerce będziesz odpowiedzialny za:

    • nadzór nad procesami, architekturą oraz polityką gromadzenia, retencji, wymiany i udostępniania danych
    • opiniowanie zasadności biznesowej, zakresu, interesariuszy i obszaru wpływów projektów, identyfikacja ryzyk projektowych
    • nadzór nad utrzymaniem poprawności metodologii i harmonogramu oceny inicjatyw projektowych
    • wspieranie doboru kluczowych metryk efektywnościowych dla procesów i produktów, wspieranie doboru narzędzi monitorowania
    • przygotowanie raportów, analiz i prognoz, które będą pomagały w zwiększaniu liczby użytkowników, a także poprawie ich zaangażowania i retencji
    • identyfikacja metryk i danych, które będą pomagały w uzyskiwaniu bardziej wartościowych wniosków
    • współpraca z managerami odpowiedzialnymi za rozwój produktu, promocję serwisu i sprzedaż
    • prawidłowe mierzenie aktywności użytkowników za pomocą Google Analytics i PLaNET PBI GfK
    • testowanie i wdrażanie nowych narzędzi do analityki internetowej i optymalizacji konwersji w serwisie
    • monitorowanie trendów rynkowych związanych z analityką internetową i badaniami
    • Wsparcie zespołów sprzedaży i marketingu w ocenie nowych projektów, inicjowanie projektów zwiększających efektywność, współudział w procesie kreowania i planowania polityki przychodowej (sprzedaż, marketing)
    • Monitorowanie oraz analizowanie niezbędnych danych rynkowych: analiza rynków, udziałów rynkowych, cen, działań konkurencji, trendów i zachowań konsumenckich wraz z przygotowaniem wniosków i rekomendacji
    • Udział w procesie budowania narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych

    Czego od Ciebie oczekujemy:

    • co najmniej pięcioletniego doświadczenia w pracy przy analizach oglądalności serwisów internetowych
    • doskonałe zdolności analityczne, umiejętności formułowania wniosków na podstawie posiadanych danych/badań
    • doskonała znajomość Google Analytics,  MySQL oraz  Excel, Google Tag Manager, Google Optimize, Yandex Metrica  na zaawansowanym poziomie
    • znajomości protokołu HTTP, Google Apps Script, Google Analytics Measurement Protocol
    • znajomości narzędzi: Microsoft Excel/Google Spreadsheets, Hadoop, RapidMiner
    • umiejętności prowadzenia prezentacji i argumentacji
    • komunikatywności
    • przedsiębiorczości, pozytywnej energii i chęci do działania
    • wykształcenia wyższego (ekonomiczne, finansowe lub  techniczne)
    • znajomości języka angielskiego w bardzo dobrym stopniu
    • duża samodzielność oraz zdolności interpersonalne
    • duża samodzielność oraz zdolności interpersonalne

    Dlaczego warto do nas dołączyć?

    • Tworzymy fajny zgrany zespół z przyjazną atmosferą i zaangażowanymi ludźmi
    • Umowę o pracę
    • Atrakcyjny system wynagrodzeń
    • Pakiet socjalny (opieka medyczna, karta multisport)