Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Ekspert ds. Analiz HR – globalna telewizja

QualO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 8 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Ekspert
Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi. 
 
Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowej prestiżowej telewizji - poszukujemy do pracy w centrali w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. Analiz HR – globalna telewizjaNumer ref.: Nr ref.: EAH /01

Opis stanowiska: 

  • analiza danych z obszaru HR,
  • koncentracja na analizach dotyczących wynagrodzeń, benefitów, FTE etc.,
  • przygotowanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby dyrektora pionu HR, HR Business Partnerów jak i CFO,
  • kontroling kosztów pracowniczych, w tym monitoring wykonania budżetów wynagrodzeń, budżetu działu HR,
  • obsługa oraz udział w rozwoju systemów kadrowo-płacowych, szczególnie w obszarze dotyczącym raportowania,
  • opracowywanie informacji zarządczej z obszaru HR (wskaźniki, analizy, porównania rynkowe, wyszukiwanie trendów i nowości na rynku, propozycje zmian),
  • wspieranie procesów C&B, m.in. rozliczanie systemów premiowych, bonusów rocznych,rewizja i budżetowanie wynagrodzeń, etc.,
  • ścisła współpraca z innymi departamentami – w szczególności z kontrolingiem, płacami oraz księgowością,
  • udział w projektach dotyczących wartościowania stanowisk pracy,
  • udział we wdrażaniu zmian struktury organizacyjnej.

Oczekwania: 

  • ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dogłębna wiedza i doświadczenie dotyczące obszaru wynagrodzeń i benefitów,
  • ugruntowane doświadczenia zawodowe dotyczące HR, sprawozdawczości i analiz HR,
  • znajomości zagadnień z zakresu budżetowania i systemów premiowych,
  • umiejętność analizowania danych, wyciągania wniosków, prezentowania wyników, jak i rekomendowania rozwiązań,
  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, zarządzania lub pokrewne,
  • zaawansowana znajomość Excela i Power Pointa,
  • minimum dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, precyzja, umiejętność współpracy z zespołem i departamentem, komunikatywność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań, pozytywne nastawienie do pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • zaangażowanie,
  • energia w działaniu.

Oferujemy:

  • pracę w globalnej prestiżowej instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
  • szeroki pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) klikając w przycisk aplikowania.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy