Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyEkspert ds. CRM
AXAO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Ekspert
Ekspert ds. CRM
Szukamy kandydata\-tki do nowego zespołu, który będzie pracował nad ważnymi dla firmy projektami, z możliwością współpracy z ludźmi z różnych obszarów i linii biznesowych.
Do zadań Osoby Zatrudnionej będą należeć:
- Przygotowywanie koncepcji i koordynacja działań mających na celu rozwój relacji z klientami
(w tym on-boarding, cross-sell, up-sell, retencja, zaangażowanie) z wykorzystaniem różnych kanałów kontaktu / sprzedaży; - Planowanie i realizacja (we współpracy z innymi jednostkami) kampanii wychodzących w kanałach bezpośrednich (email, sms): określenie grupy docelowej, oferty, podejścia do testowania wariantów, współpraca przy przygotowywaniu treści
- Analiza efektywności podejmowanych działań (m.in. wyniki testów A/B) – przy wsparciu analityków – i ich ciągła optymalizacja
- Określenie i nadzór nad polityką kontaktów z klientami
- Określenie i nadzór nad procesem pozyskiwania i wykorzystywania zgód marketingowych
- Identyfikacja i wdrażanie rozwiązań i narzędzi usprawniających realizację zadań w obszarze CRM
Czego oczekujemy:
-
Doświadczenia w obszarze CRM – min. 2 lata (planowanie i wdrażanie działań i kampanii w kanałach bezpośrednich i z udziałem sieci sprzedaży)
-
Umiejętności efektywnej współpracy z interesariuszami z różnych obszarów organizacji – diagnoza problemów biznesowych, planowanie i koordynowanie działań
-
Proaktywnej identyfikacji okazji dla nowych działań / kampanii i obszarów do poprawy
-
Samodzielności w działaniu, umiejętności organizacji pracy nad wieloma zadaniami
-
Zrozumienia aspektów i implikacji biznesowych podejmowanych działań
-
Doświadczenia w planowaniu, projektowaniu i optymalizacji komunikacji wychodzącej do klientów (kampanie email, sms)
-
Znajomości miar efektywności kampanii wychodzących oraz zasad testów A/B
-
Znajomości kluczowych prawnych aspektów przetwarzania danych i kontaktu z klientami
-
Dobrej znajomości MS Excel, MS Power Point
-
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
-
Mile widziane:
-
Znajomość branży ubezpieczeniowej (ekonomiki, głównych procesów)
-
Wiedza z zakresu zachowań i psychologii klienta, ekonomii behawioralnej
-
Znajomość Expert Sender lub podobnych narzędzi do masowej wysyłki wiadomości email i sms
-
Doświadczenie w projektowaniu działań i kampanii opartych o wydarzenia (eventy)
-
Naszym Pracownikom oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dostęp do kafeterii świadczeń dodatkowych
- Rozwój zawodowy w dynamicznym i zdywersyfikowanym zespole
- Możliwość pracy zdalnej
- Udział w projektach grupowych
- Dobrą atmosferę sprzyjającą współpracy
Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w biurze głównym AXA
przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.
AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.
Ogłoszenie archiwalne