Oferta pracy

Ekspert ds. CRM

AXAO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert
Ekspert ds. CRM

Szukamy kandydata\-tki do nowego zespołu, który będzie pracował nad ważnymi dla firmy projektami, z możliwością współpracy z ludźmi z różnych obszarów i linii biznesowych.

Do zadań Osoby Zatrudnionej będą należeć:

  • Przygotowywanie koncepcji i koordynacja działań mających na celu rozwój relacji z klientami
    (w tym on-boarding, cross-sell, up-sell, retencja, zaangażowanie) z wykorzystaniem różnych kanałów kontaktu / sprzedaży;
  • Planowanie i realizacja (we współpracy z innymi jednostkami) kampanii wychodzących w kanałach bezpośrednich (email, sms): określenie grupy docelowej, oferty, podejścia do testowania wariantów, współpraca przy przygotowywaniu treści
  • Analiza efektywności podejmowanych działań (m.in. wyniki testów A/B) – przy wsparciu analityków – i ich ciągła optymalizacja
  • Określenie i nadzór nad polityką kontaktów z klientami
  • Określenie i nadzór nad procesem pozyskiwania i wykorzystywania zgód marketingowych
  • Identyfikacja i wdrażanie rozwiązań i narzędzi usprawniających realizację zadań w obszarze CRM

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w obszarze CRM – min. 2 lata (planowanie i wdrażanie działań i kampanii w kanałach bezpośrednich i z udziałem sieci sprzedaży)
  • Umiejętności efektywnej współpracy z interesariuszami z różnych obszarów organizacji – diagnoza problemów biznesowych, planowanie i koordynowanie działań
  • Proaktywnej identyfikacji okazji dla nowych działań / kampanii i obszarów do poprawy
  • Samodzielności w działaniu, umiejętności organizacji pracy nad wieloma zadaniami
  • Zrozumienia aspektów i implikacji biznesowych podejmowanych działań
  • Doświadczenia w planowaniu, projektowaniu i optymalizacji komunikacji wychodzącej do klientów (kampanie email, sms)
  • Znajomości miar efektywności kampanii wychodzących oraz zasad testów A/B
  • Znajomości kluczowych prawnych aspektów przetwarzania danych i kontaktu z klientami
  • Dobrej znajomości MS Excel, MS Power Point
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
  • Mile widziane:
    • Znajomość branży ubezpieczeniowej (ekonomiki, głównych procesów)
    • Wiedza z zakresu zachowań i psychologii klienta, ekonomii behawioralnej
    • Znajomość Expert Sender lub podobnych narzędzi do masowej wysyłki wiadomości email i sms
    • Doświadczenie w projektowaniu działań i kampanii opartych o wydarzenia (eventy)

Naszym Pracownikom oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dostęp do kafeterii świadczeń dodatkowych
  • Rozwój zawodowy w dynamicznym i zdywersyfikowanym zespole
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Udział w projektach grupowych
  • Dobrą atmosferę sprzyjającą współpracy

Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w biurze głównym AXA
przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

Ogłoszenie archiwalne