Ta oferta pracy jest nieaktualna od 73 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Ekspert ds. Customer Experience

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

    Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.

    Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
     
    Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
    Ekspert ds. Customer Experience
    Miejsce pracy: Warszawa
    Region: mazowieckie

    Jeżeli jesteś osobą, która:

    • w praktyce wykorzystywała podstawowe metody badawcze z obszaru Customer Experience
    • jest nastawiona na działanie w oparciu o najwyższą jakość
    • zna MS Excel oraz Power Point w stopniu zaawansowanym i potrafi przygotowywać prezentacje
    • jest kreatywna i samodzielna w działaniu
    • posiada zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
    • lubi pracę w zmiennym środowisku i pod presją czasu
    • dobrze zna produkty bankowe dedykowane Klientom Biznesowym (ze szczególnym uwzględnieniem produktów kredytowych

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • budowaniu Filozofii Obsługi Klienta Biznesowego w oparciu o wartości Banku
    • współtworzeniu inicjatyw optymalizujących procesy pod kątem redukcji wysiłku Klienta
    • analizie raportów jakościowych oraz umiejętne przedstawienie w formie prezentacji
    • współpracy z Zespołem Customer Experience i innymi Jednostkami Banku
    • realizację działań związanych z maksymalizacją  poziomu jakości obsługi Klienta Biznesowego

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce;
    • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w organizacji;
    • bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
    • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.


    Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.