Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
ALIOR BANK
Sprawdź jak dojechaćMamy dla Ciebie pracę, która polega na:
• Pełnieniu roli opiekuna w zakresie kampanii relacyjnych, depozytowych, kredytowych i utrzymaniowych,
• Wdrażaniu strategii CRM nakierowanej na lojalizację i utrzymanie Klientów Banku,
• Wdrażaniu kampanii na bazie modeli skłonnościowych oraz na bazie zachowań Klienta, (docelowo także w trybie real- time),
• Współpracy z jednostkami wewnętrznymi banku nad tworzeniem spersonalizowanej oferty produktowej;
• Rozwoju narzędzi i kampanii pod kątem personalizacji komunikacji do Klientów Banku,
• Współpracy przy projektach technologicznych i rozbudowie hurtowni danych CRM o dane wymagane do rozwoju kampanii, kanałów dotarcia do Klientów;
• Całościowej opiece nad wysyłką kampanii do klientów (harmonogramowanie, analiza odpowiedzi, ocena efektywności),
• Definiowaniu zakresu raportów monitorujących realizację celów i efektywność działań kampanii.
Jeśli jesteś osobą, która:
• posiada doświadczenie w konfiguracji i wdrażaniu kampanii z wykorzystaniem narzędzi Teradata SQL Assistant, SAS CI Studio, SAS Enterprise Guide oraz innych narzędziach z grupy SAS wykorzystywanych do budowy i rozwoju kampanii;
• posiada zaawansowaną znajomość SQL;
• posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie działań na bazach danych;
• posiada zaawansowaną znajomość Excela – funkcje, tabele przestawne, wykresy;
• posiada umiejętność analitycznego myślenia, lubi pracować z danymi,
• jest samodzielna i dobrze organizuje sobie pracę,
• potrafi dostarczyć pracę o rzetelnym i kompletnym wyniku.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyEkspert ds. Implementacji Kampanii CRM, Jana Pałubickiego 6, Gdańsk