Oferta pracy

Ekspert ds. Jakości obsługi Klienta

Bank Pocztowy S.A.

  • ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior), ekspert
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Bank Pocztowy S.A.

Puławska 111/B

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Analiza i interpretacja wyników przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych, przygotowywanie wniosków oraz rekomendacji zmian mających na celu poprawę doświadczeń Klientów

  • Analiza danych operacyjnych pod kątem ich wpływu na doświadczenie Klienta, formułowanie wniosków i rekomendacji

  • Śledzenie trendów rynkowych i najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta

  • Identyfikacja obszarów do usprawnień oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów

  • Odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie standardów jakości obsługi Klienta

  • Projektowanie procesów z zakresu satysfakcji i obsługi Klienta w kanałach offline i online.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań zapewniających optymalne warunki do podniesienia jakości obsługi Klientów

  • doświadczenie w opracowywaniu, analizie i monitoringu wskaźników jakościowych

  • doświadczenie w realizacji badań Customer Experience, NPS, Mystery Shopping

  • znajomość narzędzi do monitorowania i oceny realizacji standardów jakości obsługi Klientów

  • biegłe posługiwanie się pakietem MS Office

  • umiejętność formułowania jasnych, czytelnych komunikatów

  • wykształcenie wyższe

Mile widziane

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z jakością obsługi Klienta i z optymalizacją procesów sprzedażowych

To oferujemy

  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę

  • równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym

  • możliwość pracy zdalnej

  • bogaty pakiet benefitów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • jeden krótszy dzień pracy

Bank Pocztowy S.A.

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Przewiń do profilu firmy