Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR - bank

QualO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert
Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi. 
 
Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowego banku o ugruntowanej pozycji na rynku - poszukujemy do pracy w centrali w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. Marketingu – branża bankowaNumer ref.: Nr ref.: PR-EX /01

Opis stanowiska: 

Koordynacja działań dotyczących PR i komunikacji wewnętrznej w organizacji.

Działania dotyczące komunikacji wewnętrznej:

  • opracowanie strategii, zasad oraz procesu komunikacji wewnętrznej w organizacji,
  • rozwój i nadzór nad narzędziami komunikacji wewnętrznej,
  • wsparcie promocji oraz realizacji strategii grupy pośród pracowników organizacji,
  • ścisła współpraca z zarządem w kierunku komunikacji wewnętrznej strategicznych działań grupy,
  • edukacja pracowników dotycząca zasad brandingu (m.in. odpowiednie logotypy, szablony prezentacji, etc.),
  • koordynacja realizacji komunikacji wewnętrznej wewnątrz organizacji (mapowanie komunikatów; współpraca z agencją),
  • Identyfikacja obszarów wymagających wprowadzenia komunikacji wew. oraz praca nad ich wdrożeniem,
  • współpraca z innymi obszarami dep. marketingu (np. brand management, digital, etc.) w zakresie komunikacji realizowanych z ich strony aktywności,
  • współpraca (wsparcie/doradztwo) w kwestii tworzenia komunikacji wewnętrznej dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w poszczególnych obszarach organizacji,
  • odpowiedzialność za budżet dedykowany działaniom komunikacji wewnętrznej,
  • bieżący monitoring oraz analiza przeprowadzanych działań w ramach komunikacji wewnętrznej - wraz z przygotowaniem odpowiednich raportów oraz rekomendacji zmian.
  • wsparcie w komunikacji kryzysowej.

Działania dotyczące PR:

  • przygotowanie wspólnej strategii w obszarze public relations grupy w tym: określenie głównego przekazu grupy, zdefiniowanie grup docelowych, określenie formy komunikacji – typy mediów, eventów, określenie budżetu i analiza jego bieżącej realizacji jak i określenie rodzajów KPI oraz celów do osiągnięcia,
  • przygotowanie na podstawie zatwierdzonej strategii, planu komunikacji w podziale na komunikację odpowiednich produktów w tym: wyodrębnienie promowanych produktów, określenie pozycjonowanych ekspertów, stworzenie roboczego planu komunikacji (modyfikacja w zależności od sytuacji w ciągu roku),
  • pełna współpraca z zespołem odpowiedzialnym za komunikacje marketingową produktów w celu bieżącego wsparcia działaniami ze strony PR,
  • współpraca z innymi obszarami dep. marketingu, markami w zakresie planowania kompleksowych kampanii PR dedykowanych odpowiednim produktom,
  • bieżący monitoring oraz analiza przeprowadzanych działań PR wraz z przygotowaniem odpowiednich raportów oraz rekomendacji zmian,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych,
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, ośrodkami naukowymi blogerami, interesariuszami, agencjami zewnętrznymi,
  • organizacja i uczestnictwo w konferencjach prasowych, targach dla klientów oraz pracowników,
  • koordynacja oraz zarzadzanie „procedurami kryzysowymi”,
  • współpraca z agencjami zewnętrznymi,
  • wspieranie działań marketingu produktowego,
  • analiza i ocena wyników prowadzonych działań.

Oczekwania: 

  • ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku – najchętniej zdobyte po stronie instytucji finansowej lub agencji realizującej działania komunikacyjne dla klientów z sektora finansowego. Nie zamykamy się jednak na kandydatów z innych branż – szczególnie telekomunikacyjnej, automotive czy FMCG,
  • dogłębna wiedza / doświadczenie dotyczące komunikacji wewnętrznej oraz PR,
  • doświadczenie we współpracy z działami marketingu,
  • wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, komunikacji, filologiczne lub pokrewne,
  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność współpracy z zespołem i departamentem, komunikatywność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań, pozytywne nastawienie do pracy,
  • łatwość w redagowaniu przejrzystych tekstów – tzw. lekkie pióro,
  • umiejętność posługiwania się z wyczuciem słowem mówionym i pisanym,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • innowacyjność i kreatywność,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • zaangażowanie,
  • energia w działaniu.

Oferujemy:

  • pracę w globalnej prestiżowej instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
  • bardzo szeroki pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) klikając w przycisk aplikowania.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy