Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR - bank
QualO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Ekspert
Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.
Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowego banku o ugruntowanej pozycji na rynku - poszukujemy do pracy w centrali w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. Marketingu – branża bankowaNumer ref.: Nr ref.: PR-EX /01
Opis stanowiska:
Koordynacja działań dotyczących PR i komunikacji wewnętrznej w organizacji.
Działania dotyczące komunikacji wewnętrznej:
- opracowanie strategii, zasad oraz procesu komunikacji wewnętrznej w organizacji,
- rozwój i nadzór nad narzędziami komunikacji wewnętrznej,
- wsparcie promocji oraz realizacji strategii grupy pośród pracowników organizacji,
- ścisła współpraca z zarządem w kierunku komunikacji wewnętrznej strategicznych działań grupy,
- edukacja pracowników dotycząca zasad brandingu (m.in. odpowiednie logotypy, szablony prezentacji, etc.),
- koordynacja realizacji komunikacji wewnętrznej wewnątrz organizacji (mapowanie komunikatów; współpraca z agencją),
- Identyfikacja obszarów wymagających wprowadzenia komunikacji wew. oraz praca nad ich wdrożeniem,
- współpraca z innymi obszarami dep. marketingu (np. brand management, digital, etc.) w zakresie komunikacji realizowanych z ich strony aktywności,
- współpraca (wsparcie/doradztwo) w kwestii tworzenia komunikacji wewnętrznej dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w poszczególnych obszarach organizacji,
- odpowiedzialność za budżet dedykowany działaniom komunikacji wewnętrznej,
- bieżący monitoring oraz analiza przeprowadzanych działań w ramach komunikacji wewnętrznej - wraz z przygotowaniem odpowiednich raportów oraz rekomendacji zmian.
- wsparcie w komunikacji kryzysowej.
Działania dotyczące PR:
- przygotowanie wspólnej strategii w obszarze public relations grupy w tym: określenie głównego przekazu grupy, zdefiniowanie grup docelowych, określenie formy komunikacji – typy mediów, eventów, określenie budżetu i analiza jego bieżącej realizacji jak i określenie rodzajów KPI oraz celów do osiągnięcia,
- przygotowanie na podstawie zatwierdzonej strategii, planu komunikacji w podziale na komunikację odpowiednich produktów w tym: wyodrębnienie promowanych produktów, określenie pozycjonowanych ekspertów, stworzenie roboczego planu komunikacji (modyfikacja w zależności od sytuacji w ciągu roku),
- pełna współpraca z zespołem odpowiedzialnym za komunikacje marketingową produktów w celu bieżącego wsparcia działaniami ze strony PR,
- współpraca z innymi obszarami dep. marketingu, markami w zakresie planowania kompleksowych kampanii PR dedykowanych odpowiednim produktom,
- bieżący monitoring oraz analiza przeprowadzanych działań PR wraz z przygotowaniem odpowiednich raportów oraz rekomendacji zmian,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych,
- budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, ośrodkami naukowymi blogerami, interesariuszami, agencjami zewnętrznymi,
- organizacja i uczestnictwo w konferencjach prasowych, targach dla klientów oraz pracowników,
- koordynacja oraz zarzadzanie „procedurami kryzysowymi”,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi,
- wspieranie działań marketingu produktowego,
- analiza i ocena wyników prowadzonych działań.
Oczekwania:
- ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku – najchętniej zdobyte po stronie instytucji finansowej lub agencji realizującej działania komunikacyjne dla klientów z sektora finansowego. Nie zamykamy się jednak na kandydatów z innych branż – szczególnie telekomunikacyjnej, automotive czy FMCG,
- dogłębna wiedza / doświadczenie dotyczące komunikacji wewnętrznej oraz PR,
- doświadczenie we współpracy z działami marketingu,
- wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, komunikacji, filologiczne lub pokrewne,
- bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność współpracy z zespołem i departamentem, komunikatywność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań, pozytywne nastawienie do pracy,
- łatwość w redagowaniu przejrzystych tekstów – tzw. lekkie pióro,
- umiejętność posługiwania się z wyczuciem słowem mówionym i pisanym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- innowacyjność i kreatywność,
- wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- zaangażowanie,
- energia w działaniu.
Oferujemy:
- pracę w globalnej prestiżowej instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
- bardzo szeroki pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) klikając w przycisk aplikowania.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne