Oferta pracy

Ekspert ds. Kontrolingu Finansowego

Adamed Pharma S.A.

  • Pieńków (pow. nowodworski)

    Pieńków (pow. nowodworski), mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie zarządczego, skonsolidowanego rachunku wyników, bilansu oraz cash flow dla Adamed; analiza danych na poziomie konsolidacji, odchyleń od budżetu, identyfikacja potencjalnych błędów; wnioski oraz rekomendacje

  • Analiza danych ze Spółek zagranicznych na potrzeby konsolidacji, współpraca z Finance Business Partnerami International Operations w celu pozyskania informacji oraz wyjaśnień poszczególnych pozycji z raportów Spółek

  • Utrzymywanie oraz rozwijanie systemu do konsolidacji zarządczej

  • Koordynacja procesu zamykania miesiąca, harmonogramy, optymalizacje procesu, poprawa efektywności raportingu oraz jakości dostarczanych danych

  • Współpraca z zespołami biorącymi udział w procesie zamykania miesiąca (m.in. księgowość, controlling, FBP, HR): identyfikacja ryzyk, określanie priorytetów, wdrażanie koniecznych zmian

  • Odpowiedzialność za proces zakładania rezerw

  • Przygotowanie materiałów na Spotkania Zarządu

  • Udział w procesie budżetowania oraz best estimate

  • Współpraca z biznesem, dostarczanie potrzebnych danych, analiz finansowych, raportów i rekomendacji wspierających decyzje biznesowe obszarów m.in. R&D oraz Business Development, opracowywanie informacji zarządczych, przygotowanie budżetów oraz best estimate, kontrola i analiza realizacji budżetów

  • Wsparcie działu księgowości we współpracy z audytorem

  • Prowadzenie różnych projektów w ramach controllingu

Nasze wymagania

  • Min. 5 lat doświadczenia w controllingu lub na podobnych stanowiskach z obszaru finansów

  • Doświadczenie przy przygotowaniu konsolidacji na zamknięcia miesiąca/roku

  • Wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub pokrewnym

  • Zaawansowana znajomość MS Excel

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Otwartość i chęć rozwoju

  • Zdolności analityczne

  • Samodzielność

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem księgowym typu ERP (SAP/Oracle) oraz systemem HFM

To oferujemy

  • Umowę o pracę,

  • Pracę w systemie hybrydowym: 4 dni zdalnej i 1 dzień pracy w biurze w Pieńkowie

  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny

  • Premię roczną

  • Kafeterię szkoleń

  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)

  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)

  • Zorganizowany transport do pracy lub parking

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników

Adamed Pharma S.A.

Adamed to firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która produkuje około 500 produktów oferowanych pacjentom w ponad 75 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 2200 pracowników. Od 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową.

Adamed współpracuje naukowo z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy jest chroniona prawie 200 patentami na całym świecie.

Przewiń do profilu firmy