Oferta pracy

Ekspert ds. małych i średnich przedsiębiorstw

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • ekspert

Twój zakres obowiązków

Twoją rolą będzie definiowanie, tworzenie i wdrażanie modelu dystrybucji produktów bankowych w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, opracowywanie planu działań dla poszczególnych segmentów oraz współpraca z innymi jednostkami w zakresie budowania procesów, przygotowywania materiałów, a także testowania nowych rozwiązań.

Odpowiedzialność:

- Tworzenie i wdrażanie modeli dystrybucji i nowych rozwiązań w segmencie MŚP

- Opracowywanie planu działań dla poszczególnych segmentów

- Analizowanie modeli dystrybucji i segmentacji klientów MSP na rynku

- Przygotowywanie materiałów, wymagań biznesowych oraz testowanie wdrażanych rozwiązań

- Inicjowanie i współpraca przy wprowadzaniu zmian procesowych, zwiększających efektywność sprzedażową

Nasze wymagania

  • posiadasz wiedzę, znajomość rynku MŚP popartą doświadczeniem zawodowym w pracy w organizacji zajmującej się dystrybucją usług finansowych dla sektora MŚP

  • posiadasz min. 3 lata doświadczenie w obszarze sprzedaży lub tworzenia produktów finansowych dla klientów biznesowych

  • interesujesz się nowymi technologiami oraz rozwiązaniami stosowanymi w obszarze produktów kierowanych do klientów biznesowych

  • masz doświadczenie w prowadzeniu projektów, zbieraniu wymagań biznesowych lub koordynowaniu prac między różnymi jednostkami

  • jesteś rzetelny i dobrze zorganizowany

  • jesteś nastawiony na rezultat oraz poszukujesz rozwiązań

  • wykazujesz wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz analitycznych

  • praca w zespole daje Ci satysfakcję

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół:

Praca w zwinnym zespole scrumowym, zajmującym się tworzeniem nowych rozwiązań w obszarze segmentacji i modelu dystrybucji produktów dla klientów biznesowych.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.