Grupa Kapitałowa Inter Cars

Ekspert ds. marketingu online z jęz. francuskim

Grupa Kapitałowa Inter CarsO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 30 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Ekspert

Inter Cars S.A. lider na rynku części samochodowych, członek europejskiego stowarzyszenia dystrybutorów ATR, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Ekspert ds. marketingu online z jęz. francuskim
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Rozwój sklepu internetowego przeznaczonego na rynek francuski
  • Planowanie i realizacja działań online- marketingowych
  • Koordynacja i analiza wyników kampanii Google Shopping i Google Adwords
  • Wdrażanie rozwiązań SEO (optymalizacja on page i offpage)
  • Rozwój i nadzór partnerów sieci afiliacyjnej
  • Rozwijanie treści oraz prowadzenie kampanii e-mail marketingu
  • Opieka nad profilami w social media
  • Przygotowywanie nowych kreacji reklamowych we współpracy z grafikiem
  • Analiza skuteczności przeprowadzonych działań, ich optymalizacja oraz raportowanie wyników
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji na rynku francuskim

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego (warunek konieczny)
  • Znajomość rynku francuskiego w obszarze e-commerce
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość narzędzi i rozwiązań e-marketingowych (Google Analitics, Google Search Console, Google Tag Manager)
  • Praktyczna znajomość zagadnień SEM i SEO
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne: śledzenie konwersji, wyciąganie wniosków, wskazywanie rekomendowanych rozwiązań
  • Testowanie różnych rodzajów kampanii i sposobów dotarcia do klientów
  • Znajomość aktualnych trendów marketingu internetowego i obszaru e-commerce,
  • Bardzo dobre umiejętności obsługi pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność działania
  • Umiejętność współpracy w zespole

Oferujemy:

  • Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, dużej firmie
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
  • Wygodną lokalizację w Warszawie
  • Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy oraz młodą duchem atmosferę w firmie
Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, [email protected] Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem [email protected]

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

Inter Cars S.A. lider na rynku części samochodowych, członek europejskiego stowarzyszenia dystrybutorów ATR, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Ekspert ds. marketingu online z jęz. francuskimNumer ref.: Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Rozwój sklepu internetowego przeznaczonego na rynek francuski
  • Planowanie i realizacja działań online- marketingowych
  • Koordynacja i analiza wyników kampanii Google Shopping i Google Adwords
  • Wdrażanie rozwiązań SEO (optymalizacja on page i offpage)
  • Rozwój i nadzór partnerów sieci afiliacyjnej
  • Rozwijanie treści oraz prowadzenie kampanii e-mail marketingu
  • Opieka nad profilami w social media
  • Przygotowywanie nowych kreacji reklamowych we współpracy z grafikiem
  • Analiza skuteczności przeprowadzonych działań, ich optymalizacja oraz raportowanie wyników
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji na rynku francuskim

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka francuskiego (warunek konieczny)
  • Znajomość rynku francuskiego w obszarze e-commerce
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość narzędzi i rozwiązań e-marketingowych (Google Analitics, Google Search Console, Google Tag Manager)
  • Praktyczna znajomość zagadnień SEM i SEO
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne: śledzenie konwersji, wyciąganie wniosków, wskazywanie rekomendowanych rozwiązań
  • Testowanie różnych rodzajów kampanii i sposobów dotarcia do klientów
  • Znajomość aktualnych trendów marketingu internetowego i obszaru e-commerce,
  • Bardzo dobre umiejętności obsługi pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność działania
  • Umiejętność współpracy w zespole

Oferujemy:

  • Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, dużej firmie
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
  • Wygodną lokalizację w Warszawie
  • Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy oraz młodą duchem atmosferę w firmie
Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, [email protected] Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem [email protected]

Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.

Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.

Ogłoszenie archiwalne